لغو مجوز ورود به طرح ترافیك تاكسی های فاقد پروانه هوشمند

لغو مجوز ورود به طرح ترافیك تاكسی های فاقد پروانه هوشمند كار در محل: مدیرعامل سازمان تاكسیرانی اظهار داشت: تاكسی های فاقد پروانه هوشمند حداكثر تا آخر آذر مهلت دارند برای دریافت آن اقدام نمایند.


به گزارش كار در محل به نقل از مهر، علیرضا قنادان با اشاره به اینكه مطابق قانون، سازمان تاكسیرانی تاكسی های فاقد پروانه هوشمند را به رسمیت نمی شناسد، اظهار داشت: متاسفانه سهم كوچكی از ناوگان تاكسی های شهر تهران نسبت به دریافت یا تمدید پروانه هوشمند تاكسیرانی اقدام نمی كنند كه معمولا اغلب شكایات و تخلفات گزارش شده باز مربوط به همین گروه است پس به جهت حفظ اعتبار تاكسیرانی در میان شهروندان مقرر است با این افراد متخلف برخورد شود. برای این منظور با هماهنگی های انجام شده، بزودی تاكسی های فاقد پروانه الكترونیكی، در هر نقطه شهر به وسیله دوربین ها رصد و جریمه شوند. وی با اشاره به اینكه تردد تاكسی های فاقد پروانه در معابر شهر غیرقانونی می باشد، اضافه كرد: كد جریمه این گروه، "حمل مسافر با خودرو غیر مجاز" است؛ پس این تاكسی ها باید تا اختتام آذرماه نسبت به دریافت پروانه اقدام نموده تا بتوانند ضمن برخورداری از تسهیلات مربوطه نظیر سهمیه سوخت تاكسی ها، مشمول طرح های حمایتی سازمان تاكسیرانی شوند.

به قول قنادان تمامی موانع و مشكلات تاكسیرانان برای انجام امور اداری با راه اندازی "دفاتر هماهنگی امور اداری تاكسیرانی" برطرف شده و ظرف كمتر از یك هفته كارت پروانه هوشمند به آدرس متقاضی ارسال میگردد پس هیچ عذری در عدم دریافت یا عدم تمدید اعتبار پروانه، موجه نیست.

1397/09/10
00:58:49
5.0 / 5
4712
تگهای خبر: تسهیلات , سازمان , شهروندان , مدیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است