در جلسه امروز هیئت دولت؛

بسته حمایتی خانوارهای كم درآمد به تصویب هیئت وزیران رسید

بسته حمایتی خانوارهای كم درآمد به تصویب هیئت وزیران رسید كار در محل: در جلسه امروز هیئت وزیران به ریاست حجت الاسلام روحانی، بسته حمایتی از خانوارهای كم درآمد مورد بررسی و تأیید نهایی قرار گرفت.



به گزارش كار در محل به نقل از مهر، در جلسه امروز هیئت وزیران به ریاست حجت الاسلام روحانی، بسته حمایتی دولت برای خانوارهای كم درآمد مورد بررسی و تأیید نهایی قرار گرفت كه جزئیات آن از جانب دستگاه های مسئول اعلام خواهد شد.
گزارش دولت از وضعیت خدمات رسانی به زائران كربلای معلی در اربعین حسینی
در ادامه جلسه امروز هیئت دولت، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، اطلاعات و رییس كل بانك مركزی گزارشی از وضعیت زیرساخت­ ها و تجهیزات مورد نیاز بهداشتی، درمانی، ارتباطی، آبرسانی، تأمین روشنایی، اعزام گروه های فنی و تأمین ارز مورد نیاز و تردد زائران كربلای معلی در مراسم اربعین و آمادگی دستگاه های اجرایی ذیربط، به هیئت وزیران عرضه دادند.
در این جلسه، اعضای دولت ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده، بر برگزاری شكوهمند این مراسم و عرضه خدمات دستگاه های اجرایی جهت تسهیل تردد زائران تاكید كردند.
پیش­ بینی تأمین منابع لازم برای خرید تضمینی گندم از كشاورزان
هیئت وزیران با عنایت به لزوم تأمین منابع مورد نیاز برای پرداخت مطالبات كشاورزان بابت خرید تضمینی گندم و هم تسریع در تسویه بدهی به كشاورزان، مصوب كرد در صورت عدم تكافوی منابع پیش ­بینی شده از محل منابع عمومی و منابع هدفمندی یارانه ­ها، سازمان برنامه و بودجه كشور مجاز است از محل اسناد خزانه نسبت به تأمین كسری منابع مورد نیاز اقدام نماید.

1397/08/04
16:21:53
5.0 / 5
4903
تگهای خبر: بانك , بودجه , خدمات , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است