مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مطرح كرد؛

تداوم و ارتقاء خدمات كارگزاری ها همزمان با تحول دیجیتال و طرح 307

تداوم و ارتقاء خدمات كارگزاری ها همزمان با تحول دیجیتال و طرح 307 به گزارش كار در محل مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: تحول دیجیتال و طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی تعارضی با تداوم و ارتقاء خدمات كارگزاری ها ندارد.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر، مصطفی سالاری در جلسه ای با اعضای هیأت مدیره انجمن کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی اظهار داشت: موضوع مهمی که باید مورد توجه کارگزاری ها قرار گیرد این است که غیرحضوری شدن خدمات تامین اجتماعی به مدلول ارائه نشدن آن خدمات به صورت حضوری است و کارگزاری ها نیز همچون شعب تامین اجتماعی بایستی مراجعه کنندگان را جهت استفاده از خدمات غیرحضوری توجیه و راهنمایی کنند. سالاری ارائه همزمان حضوری و غیرحضوری خدمات را سبب لطمه وارد شدن به برنامه غیرحضوری شدن خدمات ارزیابی کرد و اظهار داشت: به مرور خدمات جدیدی به کارگزاری ها محول می شود و امیدواریم بتوانیم در آینده و با برنامه ریزی مناسب به جایی برسیم که مراجعات حضوری مردم به تامین اجتماعی به صورت حداقلی باشد و مراجعات اندک مردمی نیز به دفاتر کارگزاری ها صورت گیرد و شعب تامین اجتماعی وظایف نظارت و پشتیبانی را برعهده بگیرند. وی افزایش اختیارات و دسترسی کارگزاری ها به سامانه اتوماسیون سازمان تامین اجتماعی را از مطالبات مورد تأیید این دفاتر برشمرد و اظهار داشت: باتوجه به ارتقا نرم افزاری و سخت افزاری سامانه های سازمان تامین اجتماعی امکان ایجاد دسترسی مناسب به کارگزاری ها فراهم شده و این کار به زودی انجام می شود. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر لزوم حمایت این سازمان از دفاتر کارگزاری تابعه تاکید کرد و اظهار داشت: در وضعیت فعلی و شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش نسبی مراجعات و به دنبال آن کاهش درآمد کارگزاری ها هستیم و کارگزاری ها نیز همانند سایر مجموعه های تابعه سازمان مورد حمایت قرار می گیرند. مهرداد قریب معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست اظهار داشت: کارگزاری ها بمنظور رضایت و تکریم جامعه تحت پوشش این سازمان به وجود آمده اند و بابت تلاش و زحمات ۵۰۰۰ نفر از کارکنان کارگزاری ها تشکر می نماییم. وی ادامه داد: هم اکنون اولویت اصلی سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری شدن خدمات است و این مساله نه یک انتخاب بلکه الزام و تعهد قانونی و بدون بازگشت سازمان است. قریب اظهار داشت: از واگذاری خدمات جدید توأم با نظارت و ارزیابی بیشتر کارگزاری های استقبال می نماییم و اولویت اصلی ما ارتقا خدمات به جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است. سعید حسینی، سرپرست دبیرخانه امور بیمه ای کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست اظهار داشت: بازبینی در تعاملات کارگزاری ها با سازمان تامین اجتماعی و واگذاری خدمات جدید به این دفاتر در دست بررسی می باشد. وی ادامه داد: از کارگزاری های انتظار داریم که تمامی خدمات قابل ارائه که توسط شعب ابلاغ می شود را انجام دهند.


منبع:

1399/09/06
17:07:30
5.0 / 5
1115
تگهای خبر: بیمه , تامین اجتماعی , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است