رئیس كمیته امداد خبر داد:

خسارت سیل به ۲۰ هزار مددجو، تامین لوازم خانگی همه خسارت دیدگان

خسارت سیل به ۲۰ هزار مددجو، تامین لوازم خانگی همه خسارت دیدگان به گزارش كار در محل رئیس كمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به خسارت سیل به ۲۰ هزار مددجوی این نهاد اظهار داشت: منازل این مددجوها بیمه است و لوازم خانگی همه آنها هم تامین می شود.



به گزارش كار در محل به نقل از مهر، پرویز فتاح در دیدار با استاندار لرستان با اشاره به اینكه به حساب همه ۲۰ هزار مددجوی خود كه از سیلاب صدمه دیده اند پول ریخته ایم، تصریح كرد: برای خانواده های ‬دو نفره ۳۲۰ هزار تومان و خانواده ۵ نفره یك میلیون تومان واریز شده است.
وی با اشاره به اینكه در مجموع ۱۱.۵ میلیارد تومان برای این صدمه دیدگان واریز شد، خاطرنشان كرد: باید احصا نماییم این خانوارها چه خسارتی دیده اند، اگر لوازم خانه آنها صدمه دیده است همه آنها را ما تأمین می نماییم.
رئیس كمیته امداد امام خمینی (ره) كشور با تاكید بر اینكه تا كنون هم ۱۰ هزار پتو و ۲ هزار فرش تأمین شده و یك تعدادی هم آمده و دارد پخش می شود، اضافه كرد: همه خانه های مددجویان كمیته امداد بیمه هستند و خسارت آنها را بیمه می دهد؛ سقف خسارت خانه های شهری ۳۵ میلیون تومان و برای لوازم خانه ۱۵ میلیون است.
فتاح خاطرنشان كرد: تنها باید دست اندركاران كمك كنند تا روال كاری و اداری پیش برود.

1398/01/19
14:41:56
5.0 / 5
4786
تگهای خبر: بیمه , كمیته امداد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است