مدیركل كمیسیون پزشكی بنیاد شهید:

برگزاری كمیسیون پزشكی بنیاد در ۴ استان كشور

برگزاری كمیسیون پزشكی بنیاد در ۴ استان كشور كار در محل: مدیركل كمیسیون پزشكی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری كمیسیون پزشكی بنیاد در استان های مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ایلام آگاهی داد.


به گزارش كار در محل به نقل از مهر، غلامرضا طائبی مدیركل كمیسیون پزشكی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری كمیسیون پزشكی تعیین درصد تركیبی در استان مازندران اظهار داشت: این كمیسیون در تاریخ ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه با حضور ۸ متخصص، دبیر و ۲ كارشناس كمیسیون پزشكی تشكیل شد و ۳۷۰ نفر از متقاضیان برمبنای نوع مجروحیت و بیماری های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
وی ادامه داد: كمیسیون پزشكی حق پرستاری والدین شهدا در استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در تاریخ ۱۱ بهمن با حضور دبیر و متخصصان مربوطه انجام شد و ۳۰۰ پرونده مربوط به این عزیزان توسط تیم تخصصی مورد بررسی قرار گرفت. مدیركل كمیسیون پزشكی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباب برگزاری كمیسیون پزشكی در استان ایلام باز اظهار داشت: كمیسیون تعیین درصد تركیبی در تاریخ ۱۱ بهمن در این استان و با حضور ۸ نفر از متخصصان، دبیر و ۲ كارشناس كمیسیون پزشكی تشكیل شد و ۲۴۵ نفر از متقاضیان برمبنای نوع مجروحیت و بیماری های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند. همین طور ۳۸۵ پرونده مربوط به حق پرستاری والدین شهدای این استان باز روز جمعه ۱۲ بهمن ماه در كمیسیون حق پرستاری والدین شهدا مورد بررسی قرار گرفت.

1397/11/19
14:15:38
5.0 / 5
5524
تگهای خبر: متخصص , مدیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است