در نیمه نخست سالجاری صورت گرفت:

بهره مندی۶۰۰هزارنفر از زنان پایتخت از خدمات شهربانو

بهره مندی۶۰۰هزارنفر از زنان پایتخت از خدمات شهربانو كار در محل: مدیركل امور بانوان شهرداری تهران از رجوع بیشتر از ۶۰۰هزار نفر از زنان و دختران شهر تهران به مجموعه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهربانو در ۶ ماهه نخست سال جاری اطلاع داد.



به گزارش كار در محل به نقل از مهر، فاطمه راكعی، مشاور شهردار و مدیركل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به فعالیت ۲۲مجموعه شهربانو در سطح محلات تهران اظهار داشت: بانوان و دختران نیمی از جمعیت شهر را تشكیل می دهند و سلامت جسم وروان آنها محور سلامت خانواده است.
وی اضافه كرد: برهمین اساس مدیریت شهری بهبود و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی بانوان تهرانی را در دستور كار قرار داده و مجموعه های شهربانو بعنوان مراكز مختص زنان برای رفع نیازهای ضروری فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی آنها در یك محیط امن و سالم فعالیت دارند.
راكعی با اشاره به اینكه خدمات در این مجموعه ها برپایه بررسی و شناخت نیاز بانوان پیش بینی شده و تلاش می گردد بهترین خدمات با هزینه ی مناسب ارائه شود، اظهار داشت: فعالیت مجموعه های شهربانو برپایه دیدگاه تخصصی در رفع نیاز فراغتی بانوان در نظر گرفته شده تا آنها بتوانند در یك محیط امن، سالم و كاملا زنانه نیازهای خویش را در روزهای فراغت رفع كنند.
مدیركل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینكه كودكان نیزاز این مراكز سهم دارند، اظهار داشت: علاوه بر فضاهای ورزشی همچون سالن بدنسازی و استخر و فضاهای فراغتی، فرهنگی و آموزشی، خانه كودك و خانه اسباب بازی هم در این مجموعه ها طراحی شده و هم زمان با استفاده مادران از خدمات و برنامه ها، كودكان هم از خدمات و ظرفیت های موجود بهره مند می شوند.
راكعی با اشاره به رجوع بیشتر از ۶۰۰ هزار نفر از زنان تهران به این مراكز در ۶ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: بیشترین استقبال مربوط به فضاهای ورزشی است. چنانكه برپایه بررسی صورت گرفته، بیشتر از ۱۶۰هزار نفر به فضاهای ورزشی مراجعه نموده اند.
به گفته مشاور شهردار تهران، در۶ ماهه ی نخست سال جاری، بیشتر از ۱۳۰هزار نفر از خدمات فرهنگی و آموزشی این مجموعه ها استفاده كردند.
وی غنی سازی اوقات فراغت، تولید نشاط و شادابی، افزایش توانمندی و تعاملات اجتماعی زنان را همچون اهداف مجموعه های شهربانو عنوان نمود و اضافه كرد: بر همین اساس، هم زمان با خدمات و برنامه های كه به صورت مستمر در حال اجراست، جشنواره های فرهنگی و ورزشی هم در مناسبت های ملی و مذهبی در این مجموعه ها اجرا می گردد.

1397/08/14
13:23:28
5.0 / 5
4329
تگهای خبر: تولید , خدمات , شهرداری , مدیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است