مدیركل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد؛

تمدید ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح

تمدید ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح كار در محل: مدیركل عتبات سازمان حج و زیارت از تمدید نام نویسی متقاضیان سفر به عتبات عالیات در روزهای اربعین حسینی در سامانه سماح اطلاع داد.



به گزارش كار در محل به نقل از مهر، مرتضی آقایی با اشاره به تمدید نام نویسی متقاضیان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح اظهار داشت: قرار بر این بود تا نام نویسی در سامانه سماح چهارم آبان ماه آخر یابد اما با عنایت به استقبال متقاضیان این مدت ۲۴ ساعت تمدید گردید.
وی اضافه كرد: متقاضیان سفر اربعین حسینی تا ساعت ۲۴ روز شنبه پنجم آبان ماه فرصت دارند تا برای دریافت ویزا، بیمه و خدمات درمانی در سامانه سماح نام نویسی كنند.
مدیركل عتبات سازمان حج و زیارت خاطرنشان كرد: متقاضیان باید در فرصت باقیمانده برای ثبت نام به سامانه سماح و دفاتر خدمات زیارتی در سراسر كشور رجوع كنند؛ ویزای زائران هم ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تحویل مدارك صادر و تحویل آنان خواهد شد.
به گفته آقایی، تا كنون بیشتر از یك میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ثبت نام كرده اند و بیشتر از یك میلیون و ۷۸۰ هزار ویزا صادر گردیده است.
وی خاطرنشان كرد: ویزای زائران اربعین هم تا آخر وقت روز یكشنبه ششم آبان ماه صادر می گردد و هیچ یك از ثبت نام كنندگان بدون ویزا نخواهند ماند.

1397/08/05
14:59:36
5.0 / 5
4491
تگهای خبر: بیمه , ثبت نام , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است