معاون حمایتی كمیته امداد به مهر خبر داد؛

۴ میلیون مددجو سبد كالا می گیرند، شارژ كارت نیازمندان در هفته جاری

۴ میلیون مددجو سبد كالا می گیرند، شارژ كارت نیازمندان در هفته جاری كار در محل: معاون حمایتی كمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینكه اسامی ۴ میلیون نفر را برای دریافت سبد كالا به وزارت رفاه اعلام نموده ایم، اظهار داشت: كارت نیازمندان طی هفته جاری شارژ می گردد.



فاطمه رهبر در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد توزیع سبد كالا برای اقشار صدمه پذیر و مددجویان كمیته امداد و بهزیستی تصریح كرد: طبق سنوات گذشته در زمان های مختلف از سال مانند ماه رمضان، عید و یا ماه های دیگر حمایت هایی از مددجویان كمیته امداد و بهزیستی انجام می شد به صورتی كه در كارت های اعتباری كه مخصوص یارانه و مستمری آنهاست، مبلغی جداگانه برای خرید كالاهای موردنیاز به آنها اختصاص می یافت.
وی اظهار داشت: بر همین مبنا با عنایت به وضعیت اقتصادی این روزهای جامعه، كارت مددجویان مجددا شارژ می گردد و به تناسب بُعد خانوار از یك نفر به بالا به این افراد اختصاص داده می شود.
معاون حمایتی كمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: در دوره های قبل مبلغ شارژ كارت از ۳۵ تا ۱۳۰ هزار تومان بود كه در این دوره ۱۵ تا ۲۰ درصد به این مبلغ اضافه می گردد كه مبلغ ۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود.
به گفته وی، مددجویان و اقشار نیازمندی كه كارت های آنها شارژ شده می توانند به فروشگاه هایی كه از قبل شناسایی و به آنها معرفی می گردد و طرف قرارداد هستند مانند اتكا، رفاه، تعاونی مسكن فرهنگیان، افق كوروش و... برای خرید كالاهای موردنیاز خود رجوع كنند.
رهبر تصریح كرد: افراد مشمول سبد كالا، مددجویان كمیته امداد و افرادی كه موردی به آنها كمك می گردد و همینطور نیازمندانی كه ما به وزارت رفاه معرفی می نماییم، مددجویان بهزیستی و اقشار كم درآمد و...هستند.
وی با اشاره به اینكه ۴ میلیون نفر از افرادی كه سبد كالا به آنها اختصاص داده می شود، شامل مددجویان كمیته امداد و افرادی كه ما معرفی می نماییم می شوند، اظهار داشت: مابقی افراد هم از جانب سایر نهادها معرفی می گردند و توسط وزارت رفاه كارت آنها شارژ خواهد شد.
رهبر تصریح كرد: در این هفته كارت اعتباری این افراد شارژ می گردد و می توانند برای خرید اقدام نمایند.

1397/06/19
14:39:17
5.0 / 5
4560
تگهای خبر: اقتصاد , بهزیستی , خرید , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است