در گفتگو با مهر عنوان شد؛

آب رفته به چشمه علی بازنگشت، آخر نمایش جان گرفتن دوباره چشمه علی

آب رفته به چشمه علی بازنگشت، آخر نمایش جان گرفتن دوباره چشمه علی كار در محل: رئیس كمیته میراث شورای شهر تهران اظهار داشت: هم اكنون چشمه علی خشكِ خشك است و ۶ درصد آبی كه به آن بازگشته بود هم خشك شد.



حسن خلیل آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاكید خشك شدن چشمه علی اظهار داشت: متاسفانه مترو به وعده های خود برای بازگشت آب به چشمه علی عمل نكرد و در بازدیدی كه امروز از چشمه علی داشتیم مشاهده كردیم كه این چشمه دوباره خشك شده است.
وی افزود: كارگاه مترو در این نقطه تعطیل شده و كانالها بدون آب بندی رها شده و برای همین دوباره این مشكل برای چشمه علی بوجود آمده است.
خلیل آبادی تصریح كرد: چندین بار این مورد را در صحن علنی شورای تذكر دادم و مدیران مترو در جلسه ای كه با حضور رئیس شورای شهر برگزار گردید قول دادند ۱۵ تیرماه ۶۰ درصد آب چشمه علی بازگردد كه تنها ۶ درصد آن بازگشت كه آن هم خشك شد. این كم آبی به خاطر مسائل اقلیمی و طبیعی نیست بلكه به خاطر بی توجهی مسئولان مترو به این مورد است.
به گفته خود مسئولان مترو، این چشمه آب داشت آنقدر كه دستگاهها و نیروهای انسانی مترو در این نقطه غرق آب شده بودندو آنها ۲۰ موتور قوی بهره برده بودند تا آب چشمه علی از این كانال خارج و به آبهای سطحی رودخانه سرخه حصار منتقل شود. بعد از فشارهای ما، عبور دستگاه حفاری مترو اقداماتی برای بازگشت آب انجام شد و ساز و دهل زدند كه آب به مترو برگشته اما همه آنها نمایش بود. كمی آب برگشته بود كه با تعطیل شدن كارگاههای خط ۶ همان یك مقدار آب هم از سرچشمه رفت در حالیكه باید كانالها آب بندی می شد. هم اكنون آب در كانالها به در می رود و چشمه علی هم خشك است.


1397/06/10
16:18:31
5.0 / 5
4431
تگهای خبر: شورا , مدیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است