زهرا نژادبهرام:

فقدان راهكاری برای كاهش بدهی ها وتامین منابع پروژه های نیمه تمام

فقدان راهكاری برای كاهش بدهی ها وتامین منابع پروژه های نیمه تمام كار در محل: رییس كمیته شهرسازی شورای شهر خطاب به حسینی كاندیدای شهرداری تهران اظهار داشت: انتظار داشتیم در برنامه تان برای كاهش بدهی های شهر و تامین منابع پروژه های نیمه تمام راهكارهایی را عرضه می دادید.


به گزارش كار در محل به نقل از مهر، زهرا نژادبهرام در شصت و یكمین جلسه شورا و بعد از ارائه برنامه سید محمود حسینی اظهار داشت: آقای حسینی انتظار ما این بود كه در برنامه تان تصویری از آینده تهران به ما نشان می دهید. یكی از معضلات اصلی تهران پسماند زباله است و مردم منتظرند كه در این زمینه مدیریت شهری برنامه مدون و زمانبندی شده ای عرضه نماید.وی اضافه كرد: انتظار داشتم سهم كاهش بدهی های شهر تهران را در برنامه شما شاهد باشم. انتظار داشتم با عنایت به اولویت گذاری نسبت به پروژه ها، اولویت خویش را در این امر مشخص می كردید.

نژاد بهرام اضافه كرد: راهكار تامین منابع پروژه های نیمه تمام را بگویید، برای فضاهای زیر سطحی تهران چه برنامه ای دارید. آیا پروژه های نیمه تمام را تكمیل خواهید كرد تا مردم شاهد آن باشند. مشكل اصلی ما این است كه تا به امروز نتوانستیم با مردم گفت و گو نماییم. شما برای این مهم چه راهكاری دارید؟‎

1397/02/17
13:05:27
5.0 / 5
4475
تگهای خبر: شورا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است