رئیس سازمان حج تاكید كرد؛

ضرورت صیانت از بیمه زوار اربعین

ضرورت صیانت از بیمه زوار اربعین کار در محل: رییس سازمان حج و زیارت، بر ضرورت صیانت از حقوق زوار در موضوع بیمه اربعین حسینی تاکید نمود.


به گزارش کار در محل به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، سید صادق حسینی در دومین جلسه ستاد اربعین حسینی سازمان حج و زیارت ضمن استماع گزارش ها و صحبت های رییس ستاد اربعین سازمان و اعضای ستاد اظهار داشت: سازمان حج و زیارت وظیفه کمیته ثبت نام و اعزام را در ستاد مرکزی اربعین حسینی عهده دار است و خوشبختانه در حوزه اقدامات مربوط به زوار عملکرد مطلوبی را در بین کمیته داشته است. وی ادامه داد: باید تجارب باارزش سازمان حج و زیارت در موضوعات در رابطه با اعزام زوار به اعتاب مقدسه و حج، در اربعین هم مورد توجه قرار گیرد؛ سازمان در موضوع حمل و نقل در روزهای حج عملکرد بسیار مطلوبی را از خود به معرض نمایش گذاشته است که این اقدام یا سایر برنامه ریزی ها و اقدامات می تواند در این موسم نیز به کار گرفته شود که فواید بیشماری را به جهت افزایش رضایتمندی زوار بدنبال دارد. رییس سازمان حج و زیارت با اعلان اینکه موضوع ثبت نام و اعزام، نظارت بر بیمه و امداد و راهنمایی گمشدگان در اربعین نیز با سازمان حج و زیارت می باشد اظهار داشت: موضوع بیمه نیز جزو ضروریات است و باید هرچه سریع تر نهایی شود و نظارت کافی صورت گیرد چونکه باید حقوق زوار را صیانت نماییم. حسینی همین طور به نرم افزار موبایلی زیارت و کاربردهای متنوع آن برای زوار اربعین حسینی اشاره نمود و اضافه کرد: این نرم افزار که از طرف دست اندرکاران ذی ربط در سازمان تهیه شده می تواند به زوار اربعین در حوزه های مختلف کمک کند. وی ادامه داد: در موضوع امداد و راهنمایی گمشدگان نیز برنامه ریزی دقیقی انجام شده که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده از دغدغه های زائرانی که مسیر یا وسایل خودرا گم می کنند کاسته شود و با آرامش خاطر به مسیر خود ادامه دهند. در این نشست که بصورت ویدئو کنفرانسی با مدیر دفتر نمایندگی سازمان در عراق، مدیر حج و زیارت خراسان رضوی و مازندران به عنوان اعضای ستاد برگزار شد، رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت گزارشی از اقدامات انجام شده در یک هفته اخیر ارائه نمود. سفر اخیر رئیس، دبیر و اعضای ستاد به عراق و بازدید از مرزهای زمینی مهران و خسروی، بررسی شرایط مرزها و تردد زوار، نحوه ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی، بررسی شرایط برای خدمت رسانی در زمینه امداد و راهنمایی گمشدگان، بررسی شرایط چگونگی بازگرداندن کالاهای یافت شده زوار، دیدار با نماینده بیمه، چگونگی خدمات پزشکی و.... همچون مواردی بود که در ابتدای نشست مورد اهتمام قرار گرفت. گزارش دبیر ستاد اربعین حسینی سازمان و تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به زوار نیز در ادامه این جلسه مورد توجه قرار گرفت. ارائه اقدامات انجام شده در زمینه امداد و راهنمایی گمشدگان و اشیا یافت شده و همکاری دو جانبه با بیمه سامان، روند خدمات رسانی موکب ها در مبادی مرزی، شرایط خدمات تردد در دو سوی مرزها و…، نیز در این نشست مورد توجه قرار گرفت. راه اندازی موکب سازمان حج و زیارت در فرودگاه امام (ره) و همین طور مرز مهران و همین طور طبخ و توزیع غذا با همکاری آستان قدس رضوی در حسینیه شهدای منا برای مواکب و زوار نیز ازجمله اقداماتی بود که در این نشست بدان اشاره شد. گزارش از نرم افزار موبایلی زیارت و امکانات آن و آخرین بروز رسانی نرم افزار نیز از دیگر جزئیاتی بود که از طرف مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان به آن اشاره گردید. رییس سازمان حج و زیارت نیز در آخر از خدمات ستاد اربعین حسینی سازمان حج و زیارت تقدیر کرد و بر همکاری و مساعدت همه بخش ها برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار تاکید نمود.


منبع:

1401/06/07
13:32:58
0.0 / 5
392
تگهای خبر: بیمه , ثبت نام , حقوق , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است