مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران خبر داد:

آغاز برگزاری تمام الكترونیك مناقصات شهرداری با امضای دیجیتال

آغاز برگزاری تمام الكترونیك مناقصات شهرداری با امضای دیجیتال مدیرعامل سازمان فاوا، از برگزاری تمام الکترونیک مناقصات در شهرداری تهران اطلاع داد و اظهار داشت: تمام مراحل انجام معاملات و برگزاری مناقصات به صورت الکترونیکی و با ابزار امضای دیجیتال انجام می شود.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر، محمد فرجود، ضمن اشاره به خصوصیت های جدید در سامانه معاملات شهرداری تهران، اضافه کرد: با عملیاتی شدن فاز جدید این سامانه تمامی مراحل از انتشار آگهی تا دریافت و بارگذاری اسناد و مدارک لازم برای شرکت در مناقصات و مزایده ها و همینطور برگزاری کمیسیون های معاملاتی و هم صورت جلسه ها تماماً به صورت الکترونیک صورت خواهد گرفت. وی درباره مزایای تمام الکترونیکی شدن فرآیند مناقصات شهرداری تهران اضافه کرد: الکترونیکی شدن و اعلان عمومی معاملات شهرداری، برای تمامی متقاضیان، فرصت هایی برابر بوجود می آورد و باعث حذف گردش کار دستی می شود. همینطور با اجرایی شدن امضای دیجیتال در شهرداری تهران، ضمن حفظ کامل محرمانگی، ایجاد شفافیت و امکان نظارت حداکثری بر فرآیندها را به دنبال دارد. فرجود ضمن اشاره به ضرورت شفافیت و دسترسی ساده به اطلاعات برای پیمانکاران اعلام نمود هم اکنون کلیه آگهی ها و اسناد در ارتباط با مناقصات و مزایده های شهرداری تهران در سامانه تالار معاملات انتشار یافته و متقاضیان شرکت در معاملات می توانند نسبت به دریافت الکترونیکی اسناد از این درگاه اقدام نمایند. وی ضمن اشاره به اجرای آزمایشی برگزاری الکترونیکی کمیسیون معاملات در سازمان فاوا اضافه کرد: در فرایند تمام الکترونیک کمیسیون معاملات، پیمانکاران متقاضی شرکت در مناقصه ها باید یک مرتبه گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضا و مهر سازمانی خویش را با رفتن به سامانه مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی عام، ثبت نام و سپس جهت دریافت به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر اسناد رسمی منتخب رجوع کنند و بعد از آن می توانند اسناد مناقصه را به صورت الکترونیکی امضا و مهر نمایند و در سامانه معاملات شهرداری بارگذاری کنند. فرجود، یک خصوصیت مهم این سامانه را رمزگذاری و امضای پاکت قیمت دانست. در این فرایند، پاکت قیمت، با یک رمز ویژه توسط پیمانکاران رمزنگاری می شود و صرفا با توکن خاصی که در اختیار کمیسیون های معاملات شهرداری قرار دارد، قابلیت گشایش می یابد و اطلاعات قیمت های پیشنهادی در سامانه وارد شده و کمیسیون بر مبنای محاسبات سیستمی همچون محاسبات قیمت عادله و ظرفیت آزاد پیمانکار، مبادرت به تعیین برنده می کند. او در آخر تصریح کرد: تمامی فرآیندهای بعد از برگزاری کمیسیون هم مانند انعقاد قرارداد، دستور کار، بازدید، صورت جلسات و صورت وضعیت و هم چنین معاملات غیر قراردادی در سامانه جامع معاملات پیشبینی شده است. پیمانکاران می توانند برای دریافت اطلاعات و آموزش های لازم در مورد سامانه معاملات شهرداری تهران به نشانی business.tehran.ir رجوع کنند.

1399/11/07
13:22:01
0.0 / 5
931
تگهای خبر: ابزار , ثبت نام , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است