مدیر كل كمیته امداد استان تهران خبر داد

راه اندازی سامانه ایست برای خدمات دهی به مددجویان كمیته امداد

راه اندازی سامانه ایست برای خدمات دهی به مددجویان كمیته امداد مدیركل كمیته امداد استان تهران از طریق اندازی سامانه اینترنتی ایست، به منظور خدمات دهی به مددجویان تحت حمایت كمیته امداد اطلاع داد.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر، سید ابوالفضل پرپنچی ضمن اشاره به اینکه سامانه اینترنتی "درخواست دهی مددجویان امداد سامانه ایست برای عدم رجوع حضوری مددجویان محترم به دفاتر کمیته امداد، در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: باتوجه به موج سوم کرونا لزوم دارد به منظور کاهش خطر ابتلای به این بیماری، مددجویان تحت حمایت این نهاد به جای رجوع حضوری به ادارات، درخواست های خویش را اینترنتی و از راه سامانه ایست ثبت و پیگیری کنند. وی با اشاره به اینکه مددجویان تهرانی می توانند ۲۶ خدمت همچون مسکن، بهداشت و درمان، کمک هزینه ازدواج، حمایت های خاص، وام کارگشایی، دانشجویی، خدمات فرهنگی، اشتغال و مشاوره را از راه این درگاه اینترنتی ثبت و پیگیری کنند، اضافه کرد: مددجویان می توانند از راه آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از کامپیوتر شخصی، تلفن همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون رفتن به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام نمایند. پرپنچی افزود: در این سامانه امکان درخواست خدماتی که مددجویان می توانند از آن بهره مند شوند به صورت اینترنتی فراهم شده و بعد از ثبت درخواست توسط مددجویان، درخواست مورد نظر در خلال فرایندی کوتاه مدت به زیرسیستم مددکار خانواده ارسال شده و مورد بررسی قرار می گیرد. مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: سالمندان تحت حمایت که به هر علت امکان ثبت درخواست های خویش را به صورت اینترنتی ندارند هم می توانند درخواست های خویش را به صورت تلفنی به مددکاران خود اطلاع دهند. وی خاطرنشان کرد: در هشت ماهه سال جاری ۲۴ هزار و دو درخواست اینترنتی ثبت شده که توسط مددکاران در حال عرضه خدمت است. شایسته ذکر است: مددجویان محترم برای ثبت درخواست با وارد کردن آدرس e.emdad.ir صفحه در ارتباط با سامانه نمایش داده می شود که می بایست در پایین صفحه دکمه ثبت درخواست زده شود و در صفحه ورود کد ملی، شماره شناسنامه مددجو و همینطور کد امنیتی نمایش یافته درج شود تا سامانه وارد صفحه درخواست دهی شود. درخواست هایی که در صفحه رؤیت می شوند و امکان قرار گرفتن روی آنها وجود دارد، قابل انتصاب خواهد بود. همینطور برای پیگیری درخواست خود در پایین صفحه سامانه مورد نظر با زدن دکمه پیگیری درخواست سامانه وارد صفحه پیگیری درخواست می شوید و با زدن کد رهگیری، امکان پیگیری میسر می شود.



منبع:

1399/09/03
23:14:54
5.0 / 5
346
تگهای خبر: اشتغال , اینترنت , خدمات , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است