صدراعظم نوری:

كمیسیون ماده ۷ به سبب مبارزه با فساد همیشه مورد هجمه است

كمیسیون ماده ۷ به سبب مبارزه با فساد همیشه مورد هجمه است به گزارش كار در محل رئیس كمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اظهار داشت: كمیسیون ماده 7 به سبب مبارزه با فساد، همیشه مورد هجمه بوده و فاقد هر گونه امتیاز از طرف شورای شهر تهران است.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به ارائه گزارش فعالیت سه ساله این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: طی این سه سال ۲۲۱ جلسه واقعی و پویا داشته ایم و در هیچ شرایطی این جلسات کنسل نشده که از این میان ۲۷ جلسه مشترک با کمیسیون های دیگر برگزار شده است. وی افزود: همچون مهمترین مصوباتی که این کمیسیون در سال سوم داشته است، طرح جامع پسماند شهر تهران بوده که در ایام آخر مطالعاتی قرار دارد و قسمتی از آن در چارچوب طرح کاپ اجرا می شود.
صدراعظم نوری به پیگیری ثبت میراث طبیعی تهران همچون میراث طبیعی توچال اشاره نمود و اظهار داشت: موضوع بهبود ساختار ایمنی وHSE را که کمیسیون پیگیری کرده شهرداری باید به آن بپردازد. وی با اشاره به پیگیری لایحه تامین منابع مالی سازمان آتش نشانی و بررسی تعرفه ستاندن عوارض حفظ و گسترش فضای سبز بر طبق فاکتورهای اکولوژیک، لوایح بهای خدمات در حوزه معاونت خدمات شهری از طرف این کمیسیون اشاره کرد: شهرداری باید به مساله سوخت های زیستی بپردازد. رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اعلان اینکه خیابان ولیعصر بعنوان یکی از خیابان باارزش شهر تهران که ۱۸ کیلومتر در دوره قاجار ۱۸ هزار اصله درخت در آن کاشته شده که هم اکنون ۱۶ هزار اصله درختان باقی مانده و سرمایه معنوی شهر است اظهار داشت: در صددیم در جهت حفظ و گسترش این درختان بعنوان میراث طبیعی و معنوی آنرا ثبت نماییم. وی تعامل با شهرداری تهران و سازمان آبفا برای ایجاد مدل مالی که چطور تصفیه خانه فاضلاب را راه اندازی کند، اظهار داشت: با کوشش های شهرداری و معاونت خدمات شهری مدل مالی این طرح در آمده در منطقه ۲۲ عملیاتی شده است. صدراعظم نوری برنامه عملیاتی فضای سبز تهران از دیگر موضوعات مورد پیگیری این کمیسیون برشمرد و اظهار داشت: در اسرع وقت استارت آن زده می شود. وی با اعلان اینکه در سال اول تا سوم ۶۴ طرح و لایحه در جلسات کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته است. اظهار داشت: همچون موضوعات دیگر مورد پیگیری ایجاد ردیف بودجه از محل عوارض قطع درختان است که فقط صرف تملک باغات می شود که بوسیله آن شهرداری اقدامات مؤثری را انجام داده و در مناطق ۲ ۷ ۱۱ ۱۳ و ۱۶ باغاتی را تهاتر کرده است و ۱۵۷ میلیارد تومان از محل این عوارض ستاندن شده است. رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اعلان اینکه کمیسیون ماده ۷ به سبب مبارزه با فساد، همیشه مورد هجمه است و فاقد هر گونه امتیاز از طرف شورای شهر تهران است اظهار داشت: برخی کمیسیون ها صدها ساعت حق برگزاری جلسات دارند اما کمیسیونی که قانون مشخص کرده و خروجی و عملکردش ۲۸ هزار ۵۰۰ فرم بوده است و پروسه سیستمی کار انجام می دهد.


منبع:

1399/06/02
20:00:31
5.0 / 5
1748
تگهای خبر: بودجه , خدمات , سازمان , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است