افتخاری خبر داد

ارائه ۲ خدمت جدید به بازنشستگان كشوری

ارائه ۲ خدمت جدید به بازنشستگان كشوری كار در محل: مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری از طراحی و ارائه دو خدمت جدید به بازنشستگان آگاهی داد.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر، اکبر افتخاری با اشاره به ایجاد مرکز SRM (مرکز ارتباط با ذی نفعان) برای پاسخ گویی آسان، سریع و قابل پیگیری به بازنشستگان اضافه کرد: این مرکز که بر پایه فناوری اطلاعات است، به زودی تجهیز و راه اندازی می شود تا سطح خدمات غیرحضوری را بمنظور بهبود خدمات رسانی و تعامل با ذی نفعان ارتقا دهد. او اضافه کرد: با هدف بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان بعنوان ذینفعان اصلی صندوق برنامه ریزی شده است تا با راه اندازی این مرکز که ۲۴ ساعته و هر ۷ روز هفته فعال خواهد بود، پرسش ها و درخواست های بازنشستگان سریع پاسخ داده شود و در صورت نیاز به بررسی، با بهره گیری از یک کد پیگیری به بخش مربوطه ارجاع و پاسخ لازم به متقاضی ارائه شود. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: طرح SRM با هدف برقراری ارتباط دوسویه با بازنشستگان، در نیمه اول سال جاری به بهره برداری می رسد تا از حضور فیزیکی و پروسه پاسخگویی سنتی پیشگیری شود و ارتباط بهتری با بازنشستگان شکل بگیرد. افتخاری همین طور به برنامه ریزی جهت راه اندازی «مرکز نوآوری و ارتباط با ذی نفعان صبا» اشاره نمود که مرکزی برای بهره گیری از خدمات استارت آپ ها برای بازنشستگان بوده و ماموریت دارد که استارت آپ های حوزه اجتماعی و فعال در بخش ارتباط با ذینفعان را مورد حمایت قرار دهد. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همین طور اظهار داشت: از شرکتهای دانش بنیان، جوانان و فعالان حوزه استارت آپی که بخواهند ارتباط ما با ذینفعان را تسهیل کنند حمایت می نماییم. وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر جلب مشارکت ذی نفعان در توسعه و تعالی سازمان ها، فعال کردن باردیگر نظام پیشنهادها و شناسایی و آموزش رابطین نظام پیشنهادها در استانها را بعنوان یکی دیگر از طرح های صندوق بازنشستگی کشوری امسال برای بهبود ارتباط با بازنشستگان برشمرد. افتخاری با اشاره به راهبرد توسعه اقتصادی این صندوق، اظهار داشت: خروج از بنگاه داری، حذف شرکت های کاغذی و واگذاری شرکت های زیان ده که سبب اتلاف منابع صندوق می شوند، در کنار تقویت بنگاه های سودده از دیگر راهبردها است. او افزود: همین طور جلسات هفتگی با مدیران هلدینگ ها و شرکت های بزرگ، ایجاد یک نظام حکمرانی شرکتی مناسب در بنگاه های متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری برمبنای فاکتورهای حقوقی و تولیدی از دیگر طرح های صندوق است که اقدامات آن به انجام رسیده است. بر طبق این گزارش، سامان دادن به نظام محاسبات بیمه ای در صندوق بازنشستگی کشوری بعنوان یک سازمان بیمه گر بر پایه آینده نگری، محاسبه وضعیت ورودی و خروجی و تفکیک وظایف بیمه گری از وظایف اقتصادی و اجتماعی همچون برنامه های دیگری بود که مدیرعامل صندوق بازنشستگی به آنها اشاره نمود. افتخاری اظهار داشت: نگاه به درون صندوق موضوعی است که باید در چارچوب توسعه سازمانی و بر طبق چابکی، بهبود فرایندهای آی تی محور، توسعه منابع انسانی، بازبینی در ساختار سازمانی، طبقه بندی استانی و بازبینی فرآیندها مورد توجه قرار می گیرد. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلان اینکه جوان ماندن صندوق منوط به جوان شدن فرایندهای آن است، اظهار داشت: این امر اتفاق نمی افتد مگر با برنامه ریزی، بهبود فرآیندها، توسعه منابع انسانی و پیروی مدیران استانی از مسیری که در ستاد در پیش گرفته می شود.


منبع:

1399/03/01
12:48:50
5.0 / 5
2388
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است