افتخاری اعلام كرد؛

جزئیات افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان كشوری

جزئیات افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان كشوری به گزارش كار در محل مدیر عامل صندوق بازنشستگی كشوری با اشاره به اینكه سال جاری میانگین افزایش حقوق بازنشستگان كشوری ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود، اظهار داشت: حداقل حقوق آنها با سنوات كامل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.



به گزارش كار در محل به نقل از مهر، اكبر افتخاری با اشاره به پیگیری های بازنشستگان از جلسات و مذاكرات مربوط به همسان سازی حقوق ها در سازمان برنامه و بودجه، توضیحاتی را درباره جزئیات این مورد بیان نمود.
وی در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشت: ابتدا قرار بود، ۳، ۵۰۰ میلیارد تومان به همسان سازی حقوق بازنشستگان كشوری تخصیص پیدا كند كه با پیگیری های صندوق بازنشستگی كشوری، این رقم حدود دو برابر شد و به ۶، ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
افتخاری با اشاره به اینكه رقمی كه حالا بعنوان میانگین افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شده است، شامل دو بخش افزایش حقوق و همسان سازی است، اضافه كرد: به این مفهوم كه ابتدا حقوق كلیه بازنشستگان از گروه یك تا گروه بیست، ۱۵ درصد افزوده می شود و سپس، مبالغی هم برای همسان سازی به آن افزوده می شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری با بیان اینكه همسان سازی به شكل پلكانی نزولی انجام می شود، افزود: این به این معناست كه كسانی كه حقوق كمتری می گیرند، مبلغ بیشتری را برای همسان سازی دریافت می كنند و بالعكس، كسانی كه حقوق بیشتری می گیرند، مبلغ كمتری را برای همسان سازی دریافت می كنند.
او با اشاره به اینكه همسان سازی در گروه های پایین تر به شكلی است كه حداقل حقوق، برای افراد با سنوات كامل (۳۰ سال) ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود، اضافه كرد: همان گونه كه قبلاً اعلام شده، مجموع دو رقم «۱۵ درصد افزایش حقوق» و «همسان سازی»، به صورت میانگین حدود ۸۰۰ هزار تومان است كه از فروردین ماه جاری اعمال خواهد شد.

1399/01/18
23:38:16
5.0 / 5
3030
تگهای خبر: بازنشستگی , بودجه , حقوق , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است