مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد تاكید كرد

ضرورت ارتقای كیفیت خدمت رسانی بانكی به ایثارگران

ضرورت ارتقای كیفیت خدمت رسانی بانكی به ایثارگران كار در محل: مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد بر ضرورت خدمت رسانی مطلوب به ایثارگران تاكید نمود.


به گزارش كار در محل به نقل از مهر، اسلام كریمی در دیدار با نصرت الله شهبازی رئیس هیئت مدیره و برات كریمی مدیرعامل بانك دی بر ارتقای كیفیت خدمت رسانی به ایثارگران تاكید كرد. در این دیدار كریمی اشاره كرد: ارائه خدمات مطلوب و بهینه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزز از اهداف مشترك صندوق قرض الحسنه شاهد و بانك دی بوده و این دو مجموعه می توانند با تعامل و بهره گیری از ظرفیت های متقابل، گام مهمی در این راه بردارند. مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد اضافه كرد: تسهیل و تسریع در پروسه پرداخت تسهیلات به ایثارگران عضو صندوق قرض الحسنه شاهد سبب شده تا این مجموعه از دیگر مؤسسات مالی و بانكی متمایز شود و بانك دی در این حوزه اثرگذاری ویژه و نقش آفرینی خاصی داشته باشد. كریمی با اشاره به پراكندگی جامعه هدف در بیشتر از ۳۰۰ شهرستان اظهار داشت: بانك دی با تدابیر ویژه می تواند این مهم را به نحو مطلوب مدیریت كرده و با همكاری ادارات كل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر كشور به ارائه خدمات مالی و بانكی به اقشار و گروه های مختلف ایثارگری بپردازد. برات كریمی مدیرعامل جدید بانك دی نیز با استقبال از پیشنهادات مطرح شده از جانب صندوق قرض الحسنه شاهد، اظهار داشت: بانك دی این آمادگی را دارد با تشكیل كارگروه های تخصصی رویه جدیدی در خدمت رسانی به ایثارگران با رویكرد تكریم این عزیزان در پیش گیرد. شهبازی رئیس هیئت مدیره بانك دی هم در این دیدار اظهار داشت: این بانك برای تداوم و ارتقای خدمت رسانی به ذی نفعان خصوصاً ایثارگران عزیز و بهبود فرآیندها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد كرد.


منبع:

1398/10/20
16:30:43
5.0 / 5
4580
تگهای خبر: بانك , تسهیلات , خدمات , كارگر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است