تذكرعضو شورای شهر نسبت به بلاتكلیفی پروژه های نیمه تمام

تذكرعضو شورای شهر نسبت به بلاتكلیفی پروژه های نیمه تمام به گزارش كار در محل یك عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بلاتكلیفی پروژه های نیمه تمام شهر تذكر داد و اظهار داشت: سرمایه های شهر در حال از بین رفتن است.



به گزارش كار در محل به نقل از مهر، احمد مسجد جامعی در جلسه علنی روز یكشنبه با اشاره به تذكر رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مورد بلاتكلیفی پروژه آئینی صبا اظهار داشت: سندی در شورای چهارم به تصویب رسید كه شهرداری تهران را ملزم به تهیه مكانی برای جمع آوری كتابها، اشیا، تابلوها و آثار مربوط به حضرت سیدالشهدا كرده بود. این سند، سند استواری است كه تحقق آن قابل پیگیری می باشد.
وی افزود: در محرم گردی كه به تازگی به همراه رئیس شورای شهر انجام دادیم آثاربسیار ارزشمندی از محرم مشاهده كردیم. ۵۰۰ پرده عاشورا كه در اختیار میرزاعلی بود و یا نقاشی های پرارزش قهوه خانه ای با مبحث تعزیه و عاشورا. گلایه بعضی از این هنرمندان این بود كه در دوره ای كه فكر می كردیم بیشتر توجه به این اثار شود كمترین توجه شد.
مسجد جامعی در ادامه با اشاره به مركز هنرهای آئینی صبا كه در اوایل دهه ۸۰ به صورت مشترك با شهرداری تهران راه اندازی شد اظهار داشت: این مركز از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. دارای كتابخانه، گالری، ۳ سالن نمایش و دارد كه پیشرفت فیزیكی آن ۹۰ درصد بوده. ۶ هزار متر زمین و ۱۸ هزار متر مربع بنا دارد و بهترین جا برای جمع آوری و نمایش این آثار هنری است. اما هم اكنون این ساختمان همچنان بلاتكلیف است و درخواست می نماییم گزارشی از وضعیت آن در صحن شورا عرضه شود.
وی خاطرنشان كرد: ۱۸ سال از آغاز این پروژه می گذرد و همچنان بلاتكلیف است و سرمایه های شهر در حال از بین رفتن است.

1398/06/17
17:22:53
5.0 / 5
4371
تگهای خبر: شهرداری , شورا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است