از سوی تاكسیرانی تهران اعلام شد

خدمات مجانی تاكسیرانی در بعضی خطوط همزمان با سالروز ارتحال امام

خدمات مجانی تاكسیرانی در بعضی خطوط همزمان با سالروز ارتحال امام به گزارش كار در محل عرضه خدمات ویژه سازمان تاكسیراتی شهر تهران در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعلام گردید.


به گزارش كار در محل به نقل از مهر، خدمات سازمان مدیریت و نظارت تاكسیرانی تهران در چارچوب ایجاد تسهیلات سرویس رسانی برای حضور شهروندان از خطوط مختلف شهر به سمت ایستگاه های مترو و همینطور سرویس رسانی به زوار محترم در چهار محور توسط ۱۰۰ دستگاه خودرو تاكسی ون به صورت مجانی و همینطور مسئولیت ستاد گمشدگان باتعداد ۲۰ دستگاه تاكسی سواری از ساعت ۱۵ تا افطار روز سه شنبه ۱۴ خرداد ماه به شرح ذیل است: محور شماره ۱: مسیر رفت و برگشت از درب اصلی بهشت زهرا از تقاطع معراج به بلوار حضرت فاطمه زهرا تا میدان شهدای گمنام به تعداد ۳۰ دستگاه خودروی ون.
محور شماره ۲: مسیر رفت و برگشت از بزرگراه هاشمی نژاد حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا فلكه ساعت به تعداد ۱۰ دستگاه خودرو ون.
محور شماره ۳: مسیر رفت و برگشت بزرگراه شمال بهشت زهرا حدفاصل سه راه باقرآباد تا ضلع شمالی فلكه ساعت به تعداد ۴۰ دستگاه ون.
محور شماره ۴: مسیر رفت و برگشت از قطعه جدید سر بلوار سعادت تا مرقد حضرت امام به تعداد ۱۰ دستگاه ون. همینطور تعداد ۲۰ دستگاه تاكسی سواری با مسئولیت ستاد گمشدگان به هموطنان عزیز در این روز خدمت رسانی خواهند كرد.

1398/03/15
22:26:22
5.0 / 5
4411
تگهای خبر: تسهیلات , خدمات , سازمان , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است