جمعیت طلوع بی نشان ها اعلام كرد؛

حمایت تحصیلی از ۳۰ هزار دانش آموز در تهران و شهرهای مرزی

حمایت تحصیلی از ۳۰ هزار دانش آموز در تهران و شهرهای مرزی كار در محل: جمعیت طلوع بی نشان ها با تهیه لوازم مورد نیاز تحصیل برای كودكان صدمه دیده از كارتن خوابی و اعتیاد در قالب پروژه بوی ماه مهر تلاش می كند آینده بهتری را برای كودكان در معرض صدمه رقم بزند.



اكبر رجبی مشهود، مدیرعامل جمعیت طلوع بی نشان ها در این ارتباط به خبرنگار مهر، اظهار داشت: امسال بیش از ۳۰۰ كودك صدمه دیده از كارتن خوابی و اعتیاد در قالب كمپین بوی ماه مهر توانستند با امكانات كافی راهی مدرسه شوند.
وی اضافه كرد: هر ساله خیلی از كودكان به علت نداشتن لوازم التحریر و هزینه تحصیل از ادامه تحصیل باز می مانند. هدف ما این است كه كودكانی كه تحت پوشش این مركز قرار دارند با تحصیل بتوانند در آینده شرایط بهتری را تجربه كنند. همینطور این موسسه می كوشد علاوه بر تامین هزینه های تحصیلی آنها در طول سال كارهای مددكاری لازم را برای این كودكان انجام دهد.
رجبی به هدف طلوع اشاره نمود و اظهار داشت: دغدغه ما در این دو پروژه حساس سازی جامعه نسبت به كودكانی است كه اگر مورد توجه و حمایت قرار نگیرند امكان دارد در آینده ای نه چندان دور وارد چرخه صدمه های اجتماعی شوند و تهیه لوازم التحریر برای تمامی كودكان توسط خیرین صورت می گیرد. وی ادامه داد: امسال توانستیم برای چهارمین سال برای كودكان نقطه صفر مرزی لواز التحریر ارسال نماییم.
مدیرعامل جمعیت طلوع بی نشان ها اظهار داشت: تابحال موفق شده ایم ۲۰ هزار بسته آموزشی را برای كودكان نقطه صفر مرزی تامین و به استان های سیستان و بلوچستان، ایلام، خراسان جنوبی، كرمانشاه و خوزستان هم بسته هایی را ارسال كرده ایم. البته تامین لوازم التحریر و ارسال آنها برای كودكان نقطه صفر مرزی تا آخر مهرماه ادامه خواهد یافت.
رجبی با تاكید بر اینكه تابحال ۳۰ هزار دانش آموز در نقاط صفر مرزی شناسایی شده اند، اظهار داشت: ما به شناسایی و تامین نیازهای دانش آموزان ادامه خواهیم داد و امیدواریم كه بتوانیم تعداد بیشتری از این دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهیم تا هیچ دانش آموزی به علت نداشتن لوازم التحریر از تحصیل باز نماند.
وی افزود: جمعیت طلوع بی نشان ها با هدف فراهم كردن امكانات تحصیلی برای دانش آموزان در معرض صدمه تلاش دارد از ورود احتمالی این كودكان به چرخه صدمه های اجتماعی در آینده جلوگیری كند.
افرادی كه تمایل دارند در كمپین های «بوی ماه مهر» كه برای دانش آموزان صدمه دیده از كارتن خوابی و اعتیاد و همینطور «نقطه صفر مرزی» كه برای دانش آموزان كم برخوردار نقاط صفر مرزی است ما را یاری كنند می توانند كمك های خویش را به حساب موسسه ارسال نمایند یا اینكه اقلام خویش را به آدرس موسسه ارسال نمایند.
مدیر عامل جمعیت طلوع بی نشان ها در ادامه از تمامی نیكوكارانی كه با دغدغه كمك به هم نوع و مسئولیت اجتماعی به آینده كودكان این سرزمین می اندیشند قدردانی كرد و ابراز امیدواری كرد با همیاری و همدلی جمعی روزی فرا برسد كه هیچ كودكی در این سرزمین از نعمت تحصیل محروم نباشد.

1397/07/02
15:51:20
5.0 / 5
5006
تگهای خبر: مدیر , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است