حمایت صندوق بازنشستگی كشوری از بازنشستگان مولف و اهل قلم

حمایت صندوق بازنشستگی كشوری از بازنشستگان مولف و اهل قلم كار در محل: مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری از حمایت این صندوق از بازنشستگان مولف و اهل قلم اطلاع داد.


به گزارش كار در محل به نقل از مهر، جمشید تقی زاده در جریان بازدید از نمایشگاه بین المللی كتاب تهران و رونمایی از چند عنوان كتاب از آثار بازنشستگان كشوری اظهار داشت: برپایی نمایشگاه بین المللی كتاب، بزرگترین رویداد فرهنگی كشور به حساب می آید و رشد فرهنگی و سرانه كتابخوانی با استفاده از چنین برنامه هایی افزایش می یابد. وی تصریح كرد: بسیار خرسندم كه در جمع اهالی فرهنگ و اندیشه هستم و حضور در بین فرهیختگان ادب و هنر بخصوص نویسندگان و معلمان مولف را افتخار بزرگی برای خود می دانم.

تقی زاده با اشاره به اینكه شعار امسال نمایشگاه كتاب «نه به كتاب نخواندن» است، خاطرنشان كرد: این شعار نشان داده است جامعه با وجود فناوری ها و فضاهای جدید چون شبكه های مجازی؛ سایت های كتابخوانی و تبلیغات شهری و رادیو و تلویزیونی و... با بحران كتابخوانی مواجه می باشد. البته این شعار تلنگری به تك تك افراد جامعه است و می تواند تبلیغی در پیشبرد فرهنگ كتابخوانی و تشویق و انگیزه ای جهت شركت مردم در رویدادهای فرهنگی همچون نمایشگاه كتاب باشد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه كتاب فرصتی است تا اهل فرهنگ بخصوص نویسندگان، ناشران، هنرمندان، دانشجویان و فرهنگیان در كنار هم باشند و در این فضا به تبادل اطلاعات و نقد مسایل فرهنگی بپردازند كه این سبب رشد فرهنگی و پویایی و بالندگی جامعه خواهد شد.

تقی زاده با تاكید بر اینكه بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی است، اضافه كرد: چه افتخاری بالاتر از این وجود دارد كه در این دوران، بازنشستگان عزیز، این گنجینه های پرارزش تجربه و تخصص به تولید فكر و اندیشه و تولید كالاهای فرهنگی همچون كتاب بپردازند و ما وظیفه داریم این ظرفیت ها و توانمندیها را به جامعه انتقال دهیم.

وی ادامه داد: پیشرفت های حاصل شده در مراحل مختلف اجتماعی و تربیت نسل بزرگی از اندیشمندان، فرهیختگان و صاحب نظرانی كه امروز ایران اسلامی را به قله های رفیع بالندگی و اقتدار رساندند در گرو تلاش های این عزیزان و چندین دهه خدمت این بزرگواران است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری تصریح كرد: اكنون گردهم آمده ایم تا از زحمات و تلاش های بزرگوارانی قدردانی نماییم كه در دوران بازنشستگی هم در راه اعتلای فرهنگ این مرز و بوم و افزایش خرد و آگاهی جامعه تلاش می كنند.

تقی زاده خاطرنشان كرد: پویایی و بالندگی امروز جامعه در گرو تلاش همه جانبه معلمانی است كه از خود گذشتند تا ما باشیم و تلاش و ایستادگی شما فرهنگیان باید سرمشق و الگویی برای نسل جوان امروز باشد.

وی با تاكید بر اینكه بازنشستگی نباید آخر دوره بهره مندی از تجربیات آنان باشد بلكه باید از حضور بازنشستگان در اتاق های فكر و مراحل تصمیم گیری و تصمیم سازی در جامعه استفاده شود، اظهار داشت: در دوره جدید فعالیت های صندوق بازنشستگی كشوری اجرای برنامه های فرهنگی همچون برپایی همایش هایی در نكوداشت معلمان مولف و تولید سرای اهل قلم در خانه های امید و پشتیبانی از چاپ و انتشار كتاب های بازنشستگان طراحی شده كه این برنامه ها در طول سال به اجرا درخواهد آمد.

تقی زاده در انتها ابراز امیدواری كرد: صندوق بازنشستگی كشوری در دوره جدید بتواند قدردان بخشی از خدمات و تلاش های بازنشستگان كه در دوره بازنشستگی هم از پا ننشسته و همچنان به توسعه علمی و فرهنگی كشور كمك می كنند، باشد.

1397/02/22
19:07:45
5.0 / 5
4708
تگهای خبر: بازنشستگی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است