دعوت شهردار تهران از مردم؛

تهران را از نو كشف كنید!

تهران را از نو كشف كنید! كار در محل: شهردار تهران به تمام ایرانیان سفارش كرد در روزهای نوروز در تهران بمانند و از زیبایی های تهران در این ایام لذت ببرند.



به گزارش كار در محل به نقل از مهر، محمدعلی نجفی در پیامی به مردم نوشت: برای خیلی از شهروندانِ تهرانی و غیر تهرانی، تهران یك مقصد و مامنِ جذاب برای گذراندن اوقات فراغت در نوروز نیست؛ بسیاری، فكر می كنند تهران در عید كسل كننده است و جنب و جوشی ندارد. این تصور برای پایتخت نشین ها به خاطر تكراری بودن فضاهای شهری و برون شهری قوت پیدا می كند و برای غیرتهرانی ها به خاطر تصور نداشتنِ جاذبه شهری-تفریحی تهران در عید! اما هیچ كدام از این تصویرها توصیف شهر تهران نیست. تهرانِ پاك در نوروز مثل همیشه پر جنب و جوش و میهمان نواز است.
من نه به عنوانِ شهردار تهران، كه به عنوانِ شهروندِ این شهر بر این باورم كه تهران در نوروز اتفاقا بسیار تماشایی است؛ از هیاهوی شهر شلوغ خبری نیست، هوا مطبوع و پاك است، غول ترافیك، شهروندان و مسافران را آزار نمی دهد و مردمِ خونگرم پایتخت، آغوش خویش را به روی مسافران و گردشگران باز می كنند. هوشنگ مرادی كرمانی نویسنده شهیرِ هم عصرِ ما می گوید: «تهران مجموعه ای از همه اقوام است و می گردد داستان هایی برپایه سرگذشت هركدام از این آدم ها نوشت، آدم هایی كه هریك گوشه ای از این شهر زندگی و تلاش می كنند و این شهررا از یك روستای كوچك به نام «چنارستان» به یكی از پایتخت های بزرگ، پرجمعیت و نامدار جهان تبدیل نموده اند».
شاید باورش سخت باشد ولی تهران یكی از شهرهایی است كه بیشترین آثار و بناهای تاریخی، مجموعه های اقامتی و تفریحی، شهر بازی ها، پارك ها، اماكن و بقاع متبركه، مسیرهای كوهنوردی، رستوران ها و كافه ها و سایت های گردشگری را در اختیار دارد و حدودا هر شهروندی با هر سلیقه و علاقه مندی ای كه دارد، تهران را در نوروز مقصدی جذاب برای گردشگری و ایرانگردی خواهد یافت.
پیشنهادِ من در اینجا به عنوانِ شهردار تهران به هموطنان شهرستانی این است كه نوروز به تهران بیایید و از آنهایی هم كه شهروند تهران هستند می خواهم كه در تهران بمانند؛ نوروز ۹۷ مدیریت جدید شهری پایتخت، همه ی توان خویش را بسیج كرده اند تا تهران جای خوبی برای ماندن باشد. ما به كمك همكارانمان در بخش های مختلف شهرداری تهران، تمام تلاشمان را كرده ایم تا نوروز ۹۷ برای آنهایی كه در تهران هستند، روزهای خاطره انگیزی را رقم زده و آنها را با آغوش باز پذیرا باشیم. تمامی امكانات شهرداری تهران برای رفاه حال مردم بسیج شده و امیدواریم بتوانیم با تسهیلاتی كه در شهر در نظر گرفته ایم، همراه و میزبان خوبی برای مسافرانِ نوروزی باشیم. تهرانِ ما، دیدنی كم ندارد، بیایید و تماشایش كنید، بمانید و كشفش كنید؛ تهران شهری است كه از نو باید كشفش كرد.

1397/01/02
11:55:26
5.0 / 5
4608
تگهای خبر: شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است