محمد علی نجفی:

ما در قبال شهر و شهروندان مسئولیم

ما در قبال شهر و شهروندان مسئولیم كار در محل: شهردا تهران اظهار داشت: ما در قبال شهر و شهروندان مسئولیم و این مسئولیت را می توان در چارچوب حزبی به نحو بهتری به انجام رساند.



به گزارش كار در محل به نقل از مهر، محمد علی نجفی شهردارتهران در بیست و نهمین نشست كمیته دائمی احزاب آسیایی و دومین كنفرانس ویژه راه ابریشم كه به همت حزب موتلفه در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالم جمعی از چهره های سیاسی و حزبی از كشورهای آسیایی را ملاقات می كنم، از سوی مردم تهران حضور شما را در شهر تاریخی تهران خوش آمد می گویم.
وی خطاب به شركت كنندگان در این كنفرانس، اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی میزبان شما در تهران هستیم، حقیقتا تهران از زیبایی ها و ظرفیت های خاص خود برخوردار می باشد و امیدوارم در روزهای اقامت، فرصتی برای گشت و گذار پیدا كنید تا با قابلیت های این شهر تاریخی آشنا شوید.
شهردار تهران خاطرنشان كرد: من و همكارانم در شهرداری با چالش ها و مشكلاتی مواجه هستیم و برنامه هایی برای عبور از چالش ها تدارك دیده ایم؛ شعار شهر تهران در دوره جدید مدیریت "تهران، شهر امید، مشاركت و شكوفایی" تعیین شده است.
نجفی بر اهمیت مشاركت مردم در كلان شهرها بویژه تهران تصریح كرد و اظهار داشت: ما اصرار داریم مردم هم در تصمیم سازی و هم در تصمیم گیری های شهری كه متعلق به آنها است مشاركت داشته باشند و این شهر را به صورت واقعی از آن خود بدانند. ضمن آنكه در این مشاركت، نقش احزاب و گروه های مردم نهاد بسیار، بسیار مهم است.
وی احزاب را حلقه واسط بین مردم و حكومت ملی و محلی می داند و می گوید: این نشان داده است اهمیت زیادی برای احزاب و نهادهای مدنی قائل هستیم به همین جهت اجلاس آی كپ با اهمیت تلقی می گردد.
شهردار تهران ادامه داد: با كمك احزاب و شهرداری ها مسائلی همچون محیط زیست، آلودگی هوا، حمل و نقل، ترافیك، ناهنجاری های اجتماعی و حاشیه نشینی به نحو بهتری حل خواهد شد. به هرحال ما در قبال شهر و شهروندان مسئولیم و این مسئولیت را می توان در چارچوب حزبی به نحو بهتری به انجام رساند.
نجفی با بیان این مطلب كه "قاره ما از فرهنگ غنی و پتانسیل برخوردار می باشد ازاین رو باید بر فرهنگ و تاریخ آسیایی متكی باشیم و با همكاری هم به توسعه كشورها و توسعه شهر ها كمك نماییم، " اظهارداشت: تهران همواره از فعالیت های بین المللی استقبال كرده و دبیرخانه شهرداران آسیایی در تهران تشكیل شده است.
وی ابراز امیدواری كرد كه به مدد این اجلاس كه در تهران در حال برگزاری است روابط گسترده تری بین شهر تهران و همه شهرهای آسیایی برقرار شود؛ شما پیام صلح و دوستی شهروندان تهران را به شهروندان خود برسانید و سلام بنده را هم به شهرداران كشور خواد ابلاغ كنید.

1396/11/14
16:08:17
5.0 / 5
5141
تگهای خبر: شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است