مدیر كل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ عنوان كرد؛

صرفه جویی صدها هزار تن كاغذ با حذف دفترچه های درمان

صرفه جویی صدها هزار تن كاغذ با حذف دفترچه های درمان به گزارش کار در محل مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ اظهار داشت: اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی کاغذی سبب صرفه جویی در صدها هزار تن کاغذ می شود.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر، حسین امیری گنجه در حاشیه جلسه هفتگی طرح ملی ۳۰۷۰، اضافه کرد: برپایه آمار سال ۱۳۹۸ بیشتر از ۲۱ میلیون و ۸۵۸ هزار رجوع جهت صدور، تمدید، چاپ یا المثنی دفاتر درمانی در سطح کشور تولید می شود که از این تعداد، نزدیک به یک میلیون و ۸۷۶ هزار در سطح اداره کل غرب، شعب و کارگزاری ها صادر گردیده است. بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از آغاز اسفند ماه سالجاری می توانند با عرضه کارت ملی از خدمات درمانی و تشخیصی بدون دفترچه در تمامی مراکز ملکی و طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی بهره مند شوند و استحقاق درمان خویش را از روش های مختلف استعلام کنند. امیری گنجه در مورد دریافت خدمات درمانی اظهار داشت: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی برای تسهیل دریافت خدمات درمانی می توانند با رفتن به سایت سازمان به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل مشخصات هویتی و درج شماره تلفن همراه (موبایل) خود در درگاه مورد اشاره اقدام نمایند. بر این اساس، تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی قبل از رفتن به مراکز درمانی می توانند نسبت به استعلام استحقاق درمان از راه روش های مختلفی از جمله؛ رفتن به سایت medical.tamin.ir، ورود کد ملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان، شماره گیری #۱۴۲۰*۴*، انتخاب گزینه ۱ (استعلام اعتبار درمانی)، ورود کد ملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان و شماره گیری #۱*۱۴۲۰*۴*، ورود کد ملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند. وی تصریح کرد: بیمه شدگان می توانند از روش های استفاده از اپلیکیشن موبایل، رفتن به سایت pwa.tamin.ir، ورود کد ملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان یا شماره گیری #۱۶۶۶*، انتخاب گزینه ۱ (استحقاق سنجی)، ورود کد ملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان استحقاق درمان خویش را استعلام کنند. مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ اظهار داشت: در مواردی که بیمه شده بر مبنای نتایج دریافتی از روش های مورد اشاره یا اعلام مراکز درمانی، فاقد استحقاق درمان است، در صورت اعتراض می تواند مبحث را از راه سامانه ۱۴۲۰ پیگیری کنند. شایان ذکر است تمامی بیمه شدگان در صورت ایجاد حساب کاربری می توانند خلاصه سوابق درمانی خویش را با رفتن به سامان eservices.tamin.ir در پنجره (منوی) مخصوص بیمه شدگان ملاحظه کنند.


منبع:

1399/11/28
14:45:42
0.0 / 5
40
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است