مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار خبر داد

آمادگی برای مشاركت بخش خصوصی در راه اندازی بازارهای جدید تره بار

آمادگی برای مشاركت بخش خصوصی در راه اندازی بازارهای جدید تره بار به گزارش كار در محل مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اظهار داشت: بستر لازم برای مشاركت بخش خصوصی در راه اندازی بازارهای جدید میوه و تره بار فراهم گشته است.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر، سید سعید راد با اعلان اینکه حکمرانی خوب شهری از تعامل سازنده سه ضلع نهادهای عمومی، بخش خصوصی و جامعه مدنی به دست می آید، اضافه کرد: اولویت اصلی و نتیجه غایی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در توسعه کیفی و کمی خدماتی که ارائه می دهیم، رضایتمندی شهروندان است. وی با اشاره به یک میلیون نوبت خرید روزانه در میادین میوه و تره بار و اختلاف قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصدی محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر، اظهار نمود: ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار ضمن تامین مایحتاج روزانه شهروندان، برای مشارکت کنندگان بخش خصوصی نیز می تواند سود مناسبی به همراه داشته باشد. راد با اعلان اینکه اصلاح زنجیره تامین میوه و تره بار یک لزوم است، اشاره کرد: با اصلاح پروسه توزیع و کاهش فاصله تولید تا مصرف، می توانیم ضمن کاهش ضایعات و هدررفت محصولات، نقش موثرتری در کاهش قیمت میوه و تره بار ایفاء نماییم. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف شهروندان، اشاره کرد: تغذیه سالم را می بایست به یک فرهنگ عمومی تبدیل نماییم تا مصرف درست و بهینه مواد سالم غذایی، ضمن تامین سلامت شهروندان، سهم بیشتری در کاهش هزینه خانوارهای شهری داشته باشیم.


منبع:

1399/05/22
22:17:25
5.0 / 5
1915
تگهای خبر: تولید , خدمات , خرید , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است