رییس كمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران:

تكلیف املاك فریز شده خیابان پاكستان را مشخص كنید

تكلیف املاك فریز شده خیابان پاكستان را مشخص كنید به گزارش كار در محل سالاری كمبود سرانه های خدماتی، كمبود پاركینگ، تعریض معابر، املاك فریز شده خیابان پاكستان و... را مهم ترین مشكلات منطقه ۷ دانست و خواهان انجام اقدامات لازم برای رفع این مشكلات شد.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر، محمد سالاری بعد از استماع گزارش شورایاری منطقه ۷ در صحن شورای شهر تهران در مورد مشکلات این منطقه اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلات منطقه مربوط به نیمه شرقی آن است که متأسفانه جزو متراکم ترین محلات شهر تهران و به لحاظ سرانه های خدماتی بسیار فقیر است که شهرداری منطقه با عنایت به محدودیت های منابع درآمدی با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری اقدامات خوبی همچون تملک باغات را انجام داده اند که جای تشکر دارد. وی با اشاره به مشکل بیمارستان جرجانی در منطقه ۷ هم بیان نمود: معاون خدمات شهری شهرداری تعاملات خوبی را در این خصوص با سازمان تأمین اجتماعی داشته اند، ما هم دو هفته پیش جلسه ای را با رئیس سازمان تأمین اجتماعی داشتیم و قرار شد آنها املاک شهرداری را شناسایی کنند و در چارچوب تهاتر مشکل این بیمارستان هم حل شود. وی افزود: گزارش اغلب شورایاران معطوف به پروژه های محلی است و این نشان داده است اقدام شهرداری تهران با حمایت کمیسیون های تخصصی شورا برای اجرای پروژه های محلی یکی از خواسته های جدی شهر است بنابراین درخواست دارم مبحث اجرای پروژه های هزارگانه محلی جدی گرفته شود. رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در مورد سایر مشکلات منطقه ۷ تصریح کرد: تملک سینمای متروکه و رها شده "کوچ" با مساحت حدود ۲۵۰۰ متر مربع و مدرسه ای متروکه به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع که کنار آن قرار دارد برای تأمین سرانه های خدماتی و پارکینگ طبقاتی یکی از در خواست های مردم منطقه است. دو مسجد هم در محله نظام آباد و محله عباس آباد وجود دارد که با تخصیص بودجه ای اندک تکمیل می شوند که توقع است شهردار تهران بودجه لازم را برای آنها اختصاص دهند. سالاری افزود: تسریع در تکمیل ساخت مجموعه ورزشی شهربانو در محله نظام آباد، تعیین تکلیف مجتمع بنیاد تعاون ناجا معروف به گل مریم در خیابان مطهری، تسریع در تکمیل مجموعه ورزشی نیمه کاره رها شده مرودشت، بهره برداری از ساختمان سابق بهداری نزاجا در خیابان مرودشتی برای تأمین سرانه درمانی، تسریع در تکمیل پروژه مجموعه ورزشی شهید توکلی و راه اندازی همراه سرا برای بیمارستان شهید بهرامی، رفع گره های ترافیکی و بازگشایی و تعریض معابر محلات منطقه، ایمن سازی و رفع موانع صدور پایانکار مجتمع تجاری اداری بهار واقع در خیابان انقلاب و رسیدگی به تخلفات احتمالی آن، از دیگر درخواست های شورایاران منطقه ۷ است.

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف املاک فریز شده خیابان پاکستان اضافه کرد: در بازدیدی که از خیابان پاکستان داشتیم رفع فریز املاک جزو مطالبه مهم مالکین است و مصلی باید مشخص نماید اگر می خواهد این املاک را به قیمت روز خریداری کند و در غیر این صورت املاک را از فریز خارج کند. سالاری در انتها از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و کمیسیون ماده ۵ برای لغو طرح غیر ضروری تعریض معابر خیابان های حق پرست، نورانیان و پورمند واقع در منطقه ۷ تشکر کرد.


منبع:

1399/04/17
23:49:09
5.0 / 5
2076
تگهای خبر: بودجه , خدمات , خرید , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است