رئیس سازمان میادین میوه و تره بار مطرح كرد
نقش میادین فرامنطقه ای میوه و تره بار در تأمین نیازهای شهروندان
به گزارش كار در محل سعید راد اظهار داشت: بعضی از میادین میوه و تره بار از نقش فرامنطقه ای برخوردار می باشند و بخشی از كالاها و محصولات مورد نیاز شهروندان ساكن در یك پهنه جغرافیایی پایتخت را هم تأمین می كنند.
به گزارش کار در محل به نقل از مهر، سید سعید راد با بیان اینکه یکی از این میادین فرامنطقه ای، میدان میوه و تره بار صادقیه است که بخش قابل توجهی از نیاز شهروندان مناطق ۲ و ۵ را تأمین می کند، اضافه کرد: این میدان با بیشتر از ۲۰ هزار مترمربع مساحت، ۵۰ غرفه در گروه های متنوع کالایی را در خود جای داده و از تنوع قابل توجهی در عرضه انواع محصولات و کالاها برخوردار می باشد. وی با اشاره به اینکه میدان میوه و تره بار صادقیه، مجموعاً ۸ بازار میوه و تره بار شامل ۵ بازار ثابت و ۳ بازار محله ای را هم تحت پوشش خود دارد، اظهار نمود: روزانه به صورت متوسط ۲۰ هزار نفر از این میدان خرید می کنند و میزان فروش آن، صرفا در زمینه انواع میوه به صورت میانگین به بیشتر از ۵۰ تُن در روز می رسد. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه میادین میوه و تره بار به نقطه ای رسیده اند که شهروندان می توانند با یک مرتبه رجوع در طول هفته، ارزاق و مایحتاج هفتگی خانواده خویش را از این مراکز تهیه نمایند، تصریح کرد: علاوه بر این، گستردگی بازارهای میوه و تره بار در سطح شهر هم باید به مرحله ای برسد که شهروندان برای دسترسی به این مراکز، نیازی به وسایل نقلیه موتوری نداشته باشند و هر شهروند برای تهیه کالاها و محصولات مورد نیاز خود با کمترین فاصله و در کوتاه ترین زمان به بازارهای محله ای میوه و تره بار دسترسی داشته باشد. گفتنی است، علاوه بر میدان میوه و تره بار صادقیه، میادین آزادی، تهرانسر، دریا، دریاچه، سردارجنگل و شهران که هر یک تعدادی بازار میوه و تره بار را تحت پوشش خود دارند، در پهنه غربی پایتخت مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.
منبع: كار در محل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب