نایب رئیس شورای شهر تهران عنوان كرد

هاشمی به قرنطینه خودخواسته رفته است

هاشمی به قرنطینه خودخواسته رفته است به گزارش كار در محل نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: رئیس شورا برای رعایت حال اعضاء و نه حال خود به قرنطینه خودخواسته رفته و مشكلی برای ایشان به وجود نیامده است.



به گزارش كار در محل به نقل از مهر، ابراهیم امینی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران كه در غیاب محسن هاشمی به ریاست وی برگزار شد، اظهار داشت: حال آقای هاشمی مساعد است و مشكلی برای ایشان به وجود نیامده است اما باتوجه به دیداری كه با شهردار منطقه ۱۳ داشته برای رعایت حال اعضا و نه حال خود به قرنطینه خودخواسته رفته است.
وی اضافه كرد: در میان اعضا، این نگاه وجود داشت كه به سبب همین شرایط جلسه شورا برگزار نشود در نهایت به این جمع بندی رسیدیم كه جلسات ادامه داشته باشد و وقفه ای در آن به وجود نیاید.
امینی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس اشاره كرد: برای راه یافتگان به مجلس آرزوی توفیق دارم و امیدوارم به وظایف مهم نمایندگی شأن به خوبی عمل كنند. خصوصاً در این شرایط خاص و در این مقطع زمانی كه از لحاظ اقتصادی گرفتار مشكلات زیادی هستیم و در عرصه دیپلماسی نیز نیازمند تدابیر لازم هستیم.
نایب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: امیدوارم نمایندگان منتخب در مجلس این رسالت را به خوبی به سرانجام برسانند.
وی همین طور روز وكیل و روز مهندس را تبریك گفت و در ادامه به اقدامات شهرداری برای مقابله با ویروس كرونا اشاره نمود و اظهار داشت: رسالت برعهده وزارت بهداشت است كه باید تمام توان خودرا برای سلامتی مردم بسیج كند و مدیریت شهری نیز در كنار وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای كاهش نگرانی شهروندان انجام دهد.
كدام یك از اعضای شورا در جلسه امروز حضور نداشتند
جلسه امروز شورای شهر با تأخیر ۴۵ دقیقه ای انجام شد و بعد از رسیدن به حد نصاب ۱۴ نفر با حضور شهردار تهران، دویستمین جلسه شورا شروع به كار كرد.
محسن هاشمی، مرتضی الویری، احمد مسجد جامعی، آرش میلانی، ناهید خداكرمی، الهام فخاری و حسن خلیل آبادی در این نشست غایب بودند.

1398/12/04
23:18:08
5.0 / 5
3701
تگهای خبر: اقتصاد , شهرداری , شهروندان , شورا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است