مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در پی افزایش قیمت سیب زمینی اعلام كرد:

آمادگی برای عرضه مستقیم سیب زمینی در میادین میوه و تره بار

آمادگی برای عرضه مستقیم سیب زمینی در میادین میوه و تره بار كار در محل: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به دنبال افزایش قیمت سیب زمینی در سطح شهر، از اعلام آمادگی این سازمان برای عرضه مستقیم سیب زمینی در میادین میوه و تره بار اطلاع داد.


به گزارش كار در محل به نقل از مهر، عبدالحسین رحیمی اظهار داشت: به منظور كاهش قیمت سیب زمینی، آمادگی داریم به تقاضای تولیدكنندگان و تامین كنندگان این محصول به هر تعداد و به هر میزان ممكن با بیشترین تسهیلات و در كمترین زمان پاسخ بگوییم. وی با اشاره به اینكه عرضه كنندگان سیب زمینی با تسهیلات ویژه ای كه در اختیار آنها قرار می گیرد، امكان عرضه این محصول را در ۲۴۱ میدان و بازار میوه و تره بار خواهند داشت، اظهار نمود: عرضه مستقیم سیب زمینی در میادین و بازارها در منطقی كردن نرخ این محصول موثر است. رحیمی با اشاره به اینكه سازمان مدیریت میادین مسئول تولید محصولات كشاورزی نیست، بلكه تلاش می كند تا با تولید بسترهای مناسب و كوتاه كردن دست واسطه ها و دلالان، فاصله تولید تا مصرف را كم كند، خاطرنشان كرد: توزیع سیب زمینی در غرفه های تك محصولی میادین و بازارهای میوه و تره بار، می تواند در كاهش قیمت این محصول موثر باشد. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در انتها با تاكید بر اینكه غرفه هایی را برای عرضه سیب زمینی در نظر گرفته ایم تا تولیدكنندگان در این غرفه ها به صورت مستقیم، محصول خویش را عرضه كنند، تصریح كرد: البته عوامل و دلایل افزایش نرخ سیب زمینی، خارج از كنترل و اراده سازمان مدیریت میادین است، اما این سازمان در جهت حل و فصل مسائل و مشكلات موجود، همواره آمادگی دارد تا با دستگاه ها و سازمان های مربوطه همكاری كند. گفتنی است، سازمان مدیریت میادین قبل از این تجربه موفقی در عرضه سیب زمینی به صورت تك محصولی در میادین میوه و تره بار داشته است.

1397/07/08
10:54:44
5.0 / 5
19
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است