مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری:

توجه به مسئولیت های اجتماعی بخشی از وظایف روابط عمومی است

توجه به مسئولیت های اجتماعی بخشی از وظایف روابط عمومی است كار در محل: مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری اظهار داشت: توجه به مسئولیت های اجتماعی، بخشی از وظایف روابط عمومی است. همینطور روابط عمومی وكیل مدافع سازمان در داخل و مدعی العموم در بیرون سازمان است.


به گزارش كار در محل به نقل از مهر، جمشید تقی زاده در اولین نشست شورای مدیران ستادی این صندوق به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در دنیای ارتباطات و اطلاع رسانی اشاره نمود و اظهار داشت: روابط عمومی مهم ترین مجرای شكل دهی و هدایت افكار عمومی است؛ به عبارتی می توان گفت روابط عمومی وكیل مدافع سازمان در داخل و مدعی العموم در بیرون سازمان است. تقی زاده تصریح كرد: یك روابط عمومی موفق با آگاهی و پذیرش این مسئولیت در صورتی به اهداف خود دست پیدا می كند كه پاسخگویی، اعتماد سازی، انتقادپذیری، تولید ارتباط دوسویه، اطلاع رسانی اقناع كننده با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فن آوری جدید را در دستور كار خود قرار دهد و از نیروهای كارآمد، توانمند و متخصص در حوزه های ارتباطی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی استفاده نماید. وی با اشاره به انتظارات مدیرعامل و هیات مدیره صندوق بازنشستگی كشوری از حوزه روبط عمومی، اظهار داشت: در شرایط كنونی روابط عمومی باید با تولید ارتباط دوسویه با ذینفعان صندوق بخصوص بازنشستگان در جهت تولید رضایت، تفاهم و همدلی حركت كند؛ همینطور این مجموعه باید با تجزیه و تحلیل اطلاعات در تمام بخش ها اعم از بیمه ای، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مدیریت سازمان را در پیشبرد اهداف و برنامه هایش كمك نماید و در مقابل بازتاب تصمیمات و نتایج سیاستها را به آن منعكس نماید. تقی زاده ادامه داد: من انتظار دارم روابط عمومی با تاكید بر دانش و بهره گیری از خرد جمعی از ذینفعان در تمامی حوزه های كاری نظرسنجی كرده و نتایج آن را در اختیار مدیران برای اتخاذ تصمیم های مناسب در حوزه های مختلف قرار دهد. وی اضافه كرد: مساله دیگر اینكه باتوجه به گستره فعالیت روابط عمومی در بخش های تبلیغاتی و انتشاراتی نیاز است اقدامات و دستاوردهای همه بخش های صندوق به بهترین شكل ممكن جهت اطلاع و آگاهی افكار عمومی منعكس شود. وی خاطرنشان كرد: توجه به مسئولیت های اجتماعی، بخش دیگری از وظایف روابط عمومی است، به عبارتی یك روابط عمومی فعال می تواند با آگاهی از مسایل و مشكلات كاركنان و با اشراف به نیازهای سازمان برای آن برنامه ریزی كند. نكته دیگری كه حوزه روابط عمومی باید به آن توجه نماید این است كه با ورود فن آوری های جدید در فضای رسانه ای كشور لازم است در استفاده از شبكه های مجازی، صدا و سیما، سایت ها و خبرگزاری ها و مطبوعات كثیر الانتشار نسبت به جریان سازی فعالیت ها و برنامه های صندوق در این رسانه ها اقدامات ویژه ای داشته باشد. مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری یادآورشد: تجربه نشان داده است كه روابط عمومی بعنوان یك عنصر راهبردی در تعامل منطقی و تنگاتنگ با مدیریت می تواند با عرضه مشاوره صحیح به مدیریت سازمان در امر تصمیم گیری و سیاست گذاری موثر واقع شود. تقی زاده با معرفی محمدرضا افشار بعنوان سرپرست اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق، اظهار داشت: با وجود سابقه درخشان و قابل توجه در معاونت اداری و مالی صندوق، عضویت در هیات مدیره بعضی از شركت ها، خواستم تا ایشان مسوولیت مهم و حساس روابط عمومی و امور بین الملل را به اعتبار تعاملاتی كه با ذینفعان بخصوص بازنشستگان برقرار می كند، برعهده بگیرد. وی با قدردانی از خدمات و تلاشهای «حامد شمس» در این حوزه، تصریح كرد: آقای افشار از چهره های شناخته شده در صندوق و در حوزه ارتباطات و همچون افرادی است كه سابقه و كارنامه موفقی هم در وزارت آموزش و پرورش و هم صندوق بازنشستگی كشوری داشته است. تقی زاده تصریح كرد: روابط عمومی شركت ها به جهت هم افزایی با برنامه های صندوق و وزارتخانه باید با نظر ایشان انتخاب شوند و انتظار دارم مدیران هلدینگ ها و شركت های تابعه همكاری و تعامل نزدیكی با این حوزه داشته باشند. وی تصریح كرد: سال ۹۷ سال پركاری برای همه ما خواهد بود. در كنار توجه به مساله بنگاه داری و تولید ساختار تازه و تحول مناسب در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری، توجه به معیشت بازنشستگان و همینطور بیمه و سلامت این عزیزان در سرلوحه برنامه های امسال قرار دارد. اگر رضایت خاطر بازنشستگان فراهم گردد، خیلی از مشكلات صندوق هم حل خواهد شد.

1397/01/18
14:44:47
5.0 / 5
339
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است