اعلام زمان دریافت كارت آزمون استخدامی اداره كل تامین اجتماعی

اعلام زمان دریافت كارت آزمون استخدامی اداره كل تامین اجتماعی به گزارش كار در محل مدیركل امور اداری سازمان تأمین اجتماعی، تاریخ ونحوه دریافت كارت ورود به جلسه آزمون استخدامی اداره كل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ را اعلام نمود.


به گزارش كار در محل به نقل از مهر، سید حسین حسینی آذرنوشان با بیان این خبر اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط شركت در آزمون استخدامی اداره كل غرب تهران بزرگ كه از تاریخ ۹۶/۷/۳ لغایت ۹۶/۷/۱۲ موفق به ثبت نام در آزمون مذكور شده اند، می توانند جهت دریافت كارت ورود به جلسه آزمون در ایام سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به محل اداره كل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به نشانی تهران، خیابان دكتر فاطمی، روبروی پاركینگ هتل لاله، شماره ۲۷۹ رجوع كنند. وی اضافه كرد: داوطلبان می بایست به صورت حضوری درتاریخ های ۲۵ و۲۶ مهرماه سالجاری از ساعت ۸ لغایت ۱۶ با در دست داشتن كارت شناسایی معتبر به نماینده مستقر در باجه توزیع كارت رجوع و در صورت وجود هرگونه اشكال احتمالی در كارت آزمون نسبت به رفع آن اقدام كنند. حسینی آذرنوشان ادامه داد: آزمون استخدامی اداره كل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در روز جمعه مورخ ۹۶/۷/۲۸ برگزار و محل آن در كارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد. ضمنا همراه داشتن كارت مذكور و اصل كارت ملی یا اصل شناسنامه عكس دار جهت شركت در آزمون الزامی است.
 

1396/07/24
17:26:03
5.0 / 5
4861
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است