همزمان با عید سعید غدیر؛

۷۲۰۰۰ پرس غذای گرم در پویش احسان غدیر در مرکزی طبخ و توزیع شد

۷۲۰۰۰ پرس غذای گرم در پویش احسان غدیر در مرکزی طبخ و توزیع شد به گزارش کار در محل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی با همکاری هیئت ها و گروه های مذهبی در چارچوب پویش احسان غدیر، به طبخ و توزیع ۷۲هزار پرس غذای گرم در روزهای عید غدیر اقدام نمود.



به گزارش کار در محل به نقل از مهر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی همزمان با ایام عید غدیرخم در چارچوب پویش احسان غدیر با همکاری و مشارکت گروه های جهادی و هیئت های مذهبی به طبخ و توزیع غذای گرم همزمان با سراسر کشور اقدام نمود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی در حاشیه برگزاری این پویش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: از آغاز شیوع کرونا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد احسان وابسته به این ستاد حمایت خود از اقشار صدمه پذیر را با توزیع بسته های معیشتی و… در دستور کار خود قرار داده است به صورتی که در استان مرکزی هم همانند سایر استان ها توزیع بسته های معیشتی را در این راستا شاهد بودیم.
مجتبی تهامی اظهار داشت: برای ایام غدیر «پویش احسان غدیر» توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور در بازه زمانی سه روزه، ششم الی هشتم مردادماه برگزار می گردد.
وی اضافه کرد: به دنبال فرهنگ سازی تغذیه نیازمندان در روز غدیر، در این سه روز سه میلیون پرس غذا توسط هیئت های مذهبی همکار و گروهای جهادی و مردمی بین اقشار صدمه پذیر از کرونا و مردم توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام توزیع می شود که در استان مرکزی هم نزدیک به ۷۲ هزار غذای گرم توسط هیأت ها و گروه های جهادی در میان مردم و گروه های صدمه پذیر طبخ و توزیع می شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی بیشتر از ۶۰ هیئت و گروه جهادی مردمی در جهت پویش احسان غدیر درحال همکاری هستند.
تهامی تصریح کرد: با عنایت به شیوع پیک پنجم کرونا، در جهت اقدامات پیشگیرانه به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری به تمامی هیئت ها رعایت پروتکلهای بهداشتی هنگام طبخ و توزیع غذاها در مکان های بهداشتی و آشپزخانه ها گوشزد شده است و این امر مورد نظارت هم قرار می گیرد.


منبع:

1400/05/11
19:57:48
0.0 / 5
755
تگهای خبر: مدیر , همكاری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است