مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاكید كرد؛

افزایش قدرت خرید خانواده ها در میادین میوه و تره بار

افزایش قدرت خرید خانواده ها در میادین میوه و تره بار مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه فعالیت میادین میوه و تره بار در پشتیبانی از معیشت خانواده ها است، اظهار داشت: خرید از میادین، قدرت خرید خانواده ها را افزایش می دهد.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر، سید سعید راد، با استناد به بررسی های به عمل آمده و گزارش عملکرد ۹ ماهه امسال سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اضافه کرد: میزان صرفه جویی اقتصادی شهروندان بابت خرید قسمتی از مایحتاج مورد نیاز خود از میادین میوه و تره بار در ۹ ماهه امسال، بیش از ۹۵۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده که نشان دهنده نقش چشم گیر سازمان مدیریت میادین در اقتصاد شهری است. وی با تاکید بر نقش تأثیرگذار میادین میوه و تره بار در ایجاد تعادل و ثبات قیمت محصولات غذایی در سطح شهر، اشاره کرد: بررسی های ما نشان میدهد هر خانواده تهرانی از شروع سال ۹۹ تا آخر آذر ماه بابت خرید از میادین، بیش از ۳۱۷ هزار تومان صرفه جویی کرده است و به عبارتی، فعالیت ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار تهران، قدرت خرید خانواده ها را در مجموع روزانه بیش از ۳ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان افزایش داده و به اقتصاد خانواده ها در تهران کمک کرده است. میادین میوه و تره بار علاوه بر عرضه انواع میوه و سبزیجات و صیفی جات با قیمت های ۳۲ تا ۴۱ درصد پایین تر از سطح شهر، سایر محصولات مورد نیاز شهروندان مانند مواد پروتئینی همچون گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در کنار محصولاتی همچون برنج، حبوبات و قند و شکر را نیز عرضه می کنند.

1399/10/27
13:41:01
0.0 / 5
894
تگهای خبر: اقتصاد , خرید , سازمان , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است