مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خبر داد

تقاضای خرما در میادین میوه و تره بار افزایش یافت

تقاضای خرما در میادین میوه و تره بار افزایش یافت كار در محل: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از افزایش تقاضای خرما در میادین میوه و تره بار باتوجه به فرارسیدن ماه مبارك رمضان آگاهی داد.


به گزارش کار در محل به نقل از مهر؛ سید سعید راد با بیان اینکه از مدت ها قبل، هماهنگی های لازم برای عرضه مستقیم خرما به شهروندان در میادین میوه و تره بار با همکاری سازمان های مربوطه انجام شده است، اضافه کرد: به این منظور، بوسیله اختصاص غرفه های تک محصولی عرضه مستقیم خرما، تسهیلات ویژه ای را هم برای عرضه کنندگان این محصول و هم برای مصرف کنندگان در نظر گرفته ایم. وی با اشاره به اینکه باتوجه به هماهنگی های انجام شده، محصول ۶ استان خرماخیز کشور به صورت مستقیم در میادین میوه و تره بار عرضه می شود، اظهار نمود: تولیدکنندگان خرما در استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و خوزستان، نسبت به عرضه محصول خود در غرفه های تک محصولی به شهروندان اقدام می کنند. راد با اعلان اینکه هم اکنون، قیمت هر کیلوگرم خرمای رطب در غرفه های تک محصولی میادین میوه و تره بار ۱۹، ۷۰۰ تومان است و این محصول در غرفه های داخل سالن های میادین به قیمت ۲۲ هزار تومان عرضه می شود، اشاره کرد: همین طور قیمت هر بسته ۷۰۰ گرمی رطب مضافتی سه رج در غرفه های تک محصولی ۱۳، ۸۰۰ تومان است و این محصول در غرفه های عادی میادین به قیمت ۱۵، ۳۰۰ تومان به فروش می رسد. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، مصرف خرما افزایش قابل توجهی داشته است، اشاره کرد: تدابیر این سازمان از نقش قابل توجهی در کنترل بازار خرما برخوردار بوده و به همین دلیل، با وجود افزایش شایان توجه تقاضا، شاهد ثبات قیمت این محصول هستیم.

1399/02/11
11:24:59
5.0 / 5
1055
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است