مدیركل دفتر ارتباطات بنیاد شهید مطرح كرد

رضایت ایثارگران از میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران

رضایت ایثارگران از میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران به گزارش كار در محل مدیركل دفتر ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از رضایت مراجعان از میز خدمت بنیاد طبق نظرسنجی صورت گرفته اطلاع داد.


به گزارش كار در محل به نقل از مهر، بهروز بزرگی مدیركل دفتر ارتباطات و مراجعات بنیاد روز چهارشنبه اول خردادماه در نشست با بخت جو رئیس امور توسعه دولت الكترونیك سازمان اداری و استخدامی و هیئت همراه با اشاره به سابقه و اهداف شكل گیری مركز هاتف بنیاد تصریح كرد: از سال ۱۳۸۳ و بعد از تجمیع نهادهای ایثارگری شكل گیری مركز هاتف در دستور كار قرار گرفت. وی ادامه داد: عرضه خدمات الكترونیك نخستین گام مركز هاتف بود و تلفن ملی ۱۶۱۶ برای حل مشكلات به ایثارگران عرضه شد، سپس سامانه سجایا شكل گرفت و تمامی خدماتی را كه موردنیاز جامعه ایثارگری بود در سامانه خدمات الكترونیك ایثار قرار گرفته است و از سال ۱۳۹۲ و دوره جدید، فرآیند ایجاد سازمان الكترونیك به صورت جدی پیگیری شده و سامانه سجایا توسعه یافته است. مدیركل دفتر ارتباطات و مراجعات بنیاد بابیان این كه سامانه سجایا مرزهای جغرافیایی را برای عرضه خدمات به ایثارگران از میان برداشت، اظهار داشت: الان ایثارگران در هر نقطه از كشور هر درخواستی و خدماتی داشته باشند به آنها اطلاع رسانی شده و در صورت امكان فرآیند عرضه خدمت اجرایی می شود. وی با تاكید بر اینكه مركز هاتف كوشیده تا ۹ گام مورد نظر سازمان اداری و استخدامی كشور را اجرایی كند، تصریح كرد: الان در سامانه خدمات الكترونیكی ایثار حدود ۱۵ خدمت نظیر اشتغال، وام مسكن، استعلام، ثبت نام كنكور، آزمون های سازمان اداری استخدامی، كمیسیون پزشكی، شكایات و … گنجانده شده و ایثارگران و والدین شهدا با عنایت به شرایط سنی خاص، می توانند بدون رجوع به بنیاد امور خویش را انجام دهند، از جانب دیگر در جهت اجرای حقوق شهروندی، كرامت جامعه ایثارگری هم حفظ خواهد شد. بزرگی با اشاره به استقرار میز خدمت در بنیاد تصریح كرد: كارشناسان بنیاد در میزهای خدمت بنیاد مشغول به فعالیت هستند و در ارزیابی ها بنیاد طی ۳ سال گذشته، در زمینه دولت الكترونیك، سلامت اداری، شفافیت و پاسخگویی بیشترین امتیاز را كسب كرده است. وی بابیان این كه مركز هاتف تعاملات خوبی با ۴۰ سازمان و نهاد لشگری و كشوری برقرار كرده است، تصریح كرد: درگذشته ۴۵ الی ۶۰ روز برای پاسخگویی به مكاتبات مراجع ذیصلاح زمان نیاز داشتیم ولی الان این زمان به ۱۰ الی ۱۵ روز رسیده كه امیدواریم بتوانیم ظرف مدت ۱۰ روز این اقدام را انجام دهیم. مدیركل دفتر ارتباطات و مراجعات بنیاد با اشاره به رضایت ۶۸/۲ درصدی مراجعان از میز خدمت بر اساس نظرسنجی روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح كرد: كارشناسانی كه برای عرضه خدمات در میز خدمت انتخاب شده اند خبره هستند و دوره های آموزشی تكریم ارباب رجوع هم برای آنها برگزارشده است، از جانب دیگر كوشیده ایم تا برای انگیزه بخشی بیشتر ازنظر اضافه كاری یا سایر مزایا كارمندان این حوزه را تأمین نماییم. وی بابیان این كه تابحال ۱۰۵ خدمت برای عرضه به ایثارگران احصای شده است، اظهار داشت: از این خدمات برخی به علل امنیتی قابلیت عرضه الكترونیكی ندارند و باید حضوری عرضه شوند، برخی خدمات الكترونیكی هم در سامانه مشخص شده كه خدماتی زیرمجموعه آنها هستند، از جانب دیگر برخی خدمات هم وجود دارند كه بر مبنای قانون، بنیاد با صدور معرفی نامه به سازمان های دیگر محول می كند مانند طرح ترافیك كه به شهرداری و یا معافیت گمركی خودرو به جانبازان ۷۰ درصد كه به وزارت صمت واگذار می شود. گفتنی است در این جلسه مدیركل دفتر ارتباطات و مراجعات بنیاد به سوالات نمایندگان سازمان اداری و استخدامی كشور پاسخ داد.


منبع:

1398/03/02
19:58:20
5.0 / 5
29
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
کار در محل

كار در محل

کار در محل سفارش دهنده

kardarmahal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار در محل محفوظ است